ساعت هوشمند HTC با Android Wear می‌آید؟

0
2335
اطلاعات در مورد ساعت هوشمند htc

با اینکه ترند ساخت ساعت‌های هوشمند با سیستم‌عامل اندروید Wear حداقل در سال جاری چندان گرم نبوده و به جز معدود شرکت‌هایی نظیر سامسونگ و ایسوس دیگران تمایل چندانی به ساخت این دیوایس لوکس از خود نشان نداده‌اند شواهد حاکی از آن است که باید منتظر ساعت هوشمند HTC در طی ماه‌های آینده باشیم. HTC پس از قرارداد با گوگل در ساخت گوشی‌های پیکسل بالاخره پس از مدت‌‌ها ظاهرا به درآمدزایی دست پیدا کرده است و شاید این درآمدزایی راهی برای فروش مناسب یک اسمارت‌واچ نیز باشد.

اطلاعات در مورد ساعت هوشمند htc

اطلاعات جدید در مورد ساعت هوشمند HTC به اسمارت‌واچی متعلق به سال گذشته تعلق دارد که با کد نام Halfbeak شناخته می‌شود. این ساعت با صفحه دایره‌ای دارای رزولوشن 360×360 پیکسلی مشابه موتو 360 بوده و در بخش پشتی ان نشان Under Armour، شرکتی که با HTC در ساخت جعبه سلامتی یا Healthbox همکاری کرده است. پین‌های چهارگانه شارژ و سنسور ضربان قلب دیگر موارد حاضر در این ساعت را تشکیل می‌دهند.

اطلاعات در مورد ساعت هوشمند htc

ساعت به نمایش درآمده در این تصویر هیچ زمان و تاریخی را در بر ندارد و بنابراین نمی‌توان در مورد وضعیت ارائه آن اظهارنظر کرد؛‌ شاید این مدل یک نسخه اولیه کنار گذاشته شده بود که هیچ‌گاه جامه واقعیت به خود نپوشد.

منبع

ارسال یک پاسخ