سامسونگ گلکسی فولد از 5 مهر در بازار آمریکا

0
1184
سامسونگ گلکسی فولد از 5 مهر در بازار آمریکا

گوشی تاشوی گلکسی Fold سامسونگ در اسفند ماه سال گذشته با قیمت گزاف 1,980 دلاری معرفی شد اما ادر حالی‌که قرار بود هفته اول اردیبهشت ماه سال جاری به بازار ارائه شود، تست‌های اولیه آن در سایت‌های مختلف و یوتیوبرها، به مشکلات متعددی منجر شد که سامسونگ را واکنش به گزارش‌های خرابی گلکسی Fold مجبور به تعویق ارائه این مدل به بازار و تلاش برای رفع مشکلات این گوشی کرد؛ تلاش‌هایی که در نهایت به ارائه نسخه جدیدی از Galaxy Fold در تیر ماه امسال منجر شد. گلکسی فولد در ادامه ظاهرا آزمایش‌های دیگر سامسونگ در زمینه دوام و کیفیت را به خوبی پشت سر گذاشته چرا که طبق خبر جدیدی که امروز منتشر شده است این گوشی از 4 روز دیگر یعنی از 27 سپتامبر (5 مهر 1398) به بازار آمریکا ارائه می‌شود.

سامسونگ گلکسی فولد از 5 مهر در بازار آمریکا

شرکت سامسونگ امروز از مهندسی دوباره گلکسی فولد با متریال جدید و فناوری‌های تازه‌ای خبر داد که مشکلات مربوط به کیفیت و دوام نسل اول این گوشی را برطرف می‌سازد. جزییات این خبر پیش از این توسط سامسونگ منتشر شده بود جایی‌که برای حل مشکل پوشش شفاف روی صفحه‌نمایش (که کنار زدن توسط کاربران منجر به از کار افتادن صفحه‌نمایش شده بود)، لبه‌های این پوشش، فراتر از خاشیه‌های صفحه‌نمایش قرار گرفته و با مقاوم‌سازی قسمت‌های مختلف از نفوذ گرد و خاک به لایه محافظ و خود صفحه‌نمایش جلوگیری به میان آمده است. سامسونگ همچنین پوششی را روی بالا و پایین محوطه لولای صفحه‌نمایش قرار داده و لابه فلزی جدیدی را نیز در زیر صفحه‌نمایش برای بهبود دوام جای‌گذاری کرده است.

سامسونگ گلکسی فولد از 5 مهر در بازار آمریکا

سرویس‌های مشتری (Customer services) این گوشی نیز بهبود یافته حایی‌که خریداران این گوشی امکان ملاقات با یک متخصص برای آشنا شدن با ویژگی‌های کلیدی و لوازم جانبی گلکسی فولد را خواهند داشت.

از نگاه سامسونگ، گلکسی Fold تمامی کارکردهای معمول و انتظارات کاربران از یک گوشی موبایل را متحول خواهد ساخت و به خصوص در زمینه سوییچ اپلیکیشن‌ها از صفحه‌نمایش کوچک بیرونی به صفحه‌نمایش بزرگ داخلی و اجرای همزمان سه برنامه مختلف، تجربه جدیدی را ارائه می‌کند این تجربه البته با توجه به قیمت دستگاه با رقم گزافی به دست آمده و شاید تنها درصد اندکی از کاربران تمایل به پرداخت چنین هزینه‌ای را برای یک گوشی جدید و نوظهور داشته باشند.

منبع

ارسال یک پاسخ