سامسونگ گلکسی Note8 در ایران رونمایی شد

0
2174
سامسونگ گلکسی Note8 در ایران رونمایی شد

شرکت سامسونگ الکترونیکس، روز یکشنبه ۱۶ مهرماه طی مراسمی رسمی در پردیس ملت تهران از گلکسی Note8 در ایران رونمایی کرد. در مراسمی که مدیران سامسونگ ایران و اهالی رسانه حضور داشتند از گلکسی Note8 در ایران رونمایی شد. جدیدترین پرچمدار کهکشان سامسونگ به زودی با عرضه در فروشگاه‌های معتبر سامسونگ در دسترس کاربران ایرانی قرار می‌گیرد.

در ابتدای این مراسم بام سوک هانگ، مدیر سامسونگ الکترونیکس در ایران با معرفی Note8 در ایران گفت: «امروز همه ما اینجا جمع شده‌ایم تا یکی از منحصربه‌فردترین دستگاه‌های این صنعت را به شما معرفی کنیم، این محصول تنها یک تلفن همراه جدید نیست؛ بلکه دستگاهی است تا خلاقیت را در زندگی شما بیشتر کند.»

سامسونگ گلکسی Note8 در ایران رونمایی شد

مدیر سامسونگ الکترونیکس در ایران با اشاره به ویژگی‌های منحصربه‌فرد سری نوت گفت: « S Pen به عنوان ابزاری شناخته شده که به کمک آن می‌توان تصورات را وارد زندگی واقعی کرد و شما را قادر می‌سازد در هر مکانی حتی کوچک‌ترین ایده‌هایتان را هم ثبت کنید. حمایت گسترده شما در کنار میراث قدرتمند گلکسی امکان معرفی محصول دیگری را فراهم کرد که می‌توان به آن اعتماد کرد و کارهای بزرگتری به کمک آن انجام داد.»

علیرضا توسلی، مدیر ارشد بخش موبایل سامسونگ الکترونیکس در این مراسم با یادآوری سرویس خدمات ویژه گوشی‌های پرچمدار سری اس گفت: «برای Note8  نیز این سرویس ویژه برقرار است. همه کسانی که تا پایان آذرماه امسال این پرچمدار سامسونگ را خریداری و سرویس ویژه را فعال کنند در ازای پرداخت مبلغی محدود از پشتیبانی ویژه‌ی صفحه نمایش و سرویس اکسپرس تا پایان تابستان سال ۱۳۹۷ برخوردار می‌شوند. سامانه هوشمند ما دقت و سلامت این خدمات را تضمین می‌کند.»

سامسونگ گلکسی Note8 در ایران رونمایی شد

توسلی همچنین در مورد طرح پیش فروش گلکسی Note8 در ایران که از روز ۲۵ شهریور ماه آغاز شده بود، گفت: «بالغ بر چند هزار درخواست خرید آنلاین گوشی طی مدت کمتر از یک هفته ثبت شدند. با توجه به رویه‌های زمان‌‌بر واردات کالا ما به مشتریان خود قول تحویل کالا در هفته سوم مهر را داده بودیم و اکنون برای این بخش وفادار خانواده سامسونگ این مژده را داریم که تحویل سفارشات‌شان از هفته گذشته آغاز شده است.»

سامسونگ گلکسی Note8 در ایران رونمایی شد

در ادامه مدیر ارشد بخش موبایل سامسونگ الکترونیکس با اشاره به راه‌اندازی خدمات VoLTE روی گوشی‌های نسل جدید سامسونگ گفت: «در این سرویس، مشترک صدای مکالمه مخاطبش را با کیفیتی بسیار بالا موسوم به HD خواهد شنید. کیفیت به حداکثر و قطعی‌ها به حداقل می‌رسد. این مزیت به صدا محدود نیست و شامل اینترنت همراه نیز می‌شود. تا قبل از این در هنگام مکالمه، اینترنت روی گوشی شما به جای نسل چهارم به 2G و یا 3G تنزل پیدا می‌کرد. اکنون همچنان روی بستر 4G باقی خواهید ماند. دانلود هم بر روی همین زیرساخت نسل چهارم انجام می‌شود یعنی سرعت دریافت را روی موبایل چندین برابر می‌کند.»

سامسونگ گلکسی Note8 در ایران رونمایی شد

گلکسی Note8 به زودی در سه رنگ مشکی (Midnight Black)، خاکستری (Orchid Grey) و طلایی (Maple Gold) وارد بازار‌ ایران می‌شود.

ارسال یک پاسخ