گلکسی اس 6 اکتیو ( Samsung Galaxy S6 active )،لو رفت

0
1718
لو رفتن اطلاعات گوشی S6 Active سامسونگ

سال گذشته شرکت سامسونگ پس از معرفی Galaxy S5 نمونه متفاوتی از این گوشی را با پسوند Active برای کاربری‌های خاص و با استانداردهای مقاوم‌سازی نظامی روانه بازار کرد. امسال نیز پس از چندین نوبت شایعات تایید نشده، سند غیر قابل انکاری از ارائه قریب‌الوقوع گلکسی اس 6 اکتیو ( Samsung Galaxy S6 active ) در دسترس قرار گرفته است. سامسونگ آمریکا به اشتباه اطلاعات این گوشی را ارائه کرد.

در تصویری که سامسونگ آمریکا به اشتباه روی وب‌سایت این شرکت قرار داده نه‌تنها تصویر تمامی اجزای گوشی، بلکه دفترچه راهنما و Manual آن نیز دیده می‌شود. S6 Active تقریبا در تمامی اطلاعات فنی به S6 اصلی شباهت دارد و در آن نه‌ـنها از صفحه‌نمایش 5.1 اینچی QHD از نوع Super AMOLED و دوربین‌٫ای 16 و 5 مگاپیکسلی استفاده شده بلکه پروسسور آن نیز همان Exynos 7420 و حافظه داخلی غیر قابل ارتقا آن نیز 32 گیگابایت است. باتری نیز همان ظرفیت 2550 میلی آمپر ساعت را دارد.

لو رفتن اطلاعات گوشی S6 Active سامسونگ

همانطور که از تصویر این گوشی بر می‌آید در آن مثل S5 Active سال گذشته، از دکمه‌های فیزیکی زیر صفحه‌‌نمایش استفاده شده است علت این قضیه را باید در فضای سخت استفاده از این گوشی جست‌وجو کرد جایی‌که به دلیل رطوبت و هنگام خیس بودن صفحه‌نمایش، امکان استفاده از تاچ گوشی وجود ندارد. با توجه به شکل دستگاه به میزان زیادی می‌توان از ضد آب و ضد گرد و خاک بودن گوشی اطمینان داشت اما اینکه S6 Active نیز همانند برادر یک سال خود از استاندارد نظامی بهره ببرد هنوز به صورت رسمی یا غیر رسمی تایید نشده است.

لو رفتن اطلاعات گوشی S6 Active سامسونگ

وجود این استاندارد، S6 Active را در برابر نفوذ خاک، شن، نمک، رطوبت، باران مقاوم ساخته و لرزش، حرارت، تشعشع خورشیدی و سقوط از ارتفاع نیز تاثیری در کارکرد آن نخواهند داشت. در مورد زمان ورود به بازار و قیمت این گوشی هنوز اطلاعات کاملی در دست نیست.

منبع

ارسال یک پاسخ