شیائومی رسما تأیید کرد: جانشین Mi A1 همان Mi A2 است

0
1597
شیائومی رسما تأیید کرد: جانشین Mi A1 همان Mi A2 است

در مورد Mi A2 ، نسل بعدی گوشی‌های اندروید وان شیائومی تا به امروز اطلاعات زیادی به دست آمده است؛ و با درز کردن اطلاعات شیائومی A2 و مشخص شدن حافظه و رنگ‌های شیائومی می A2  حالا تقریبا همه چیز را در مورد این گوشی که در حقیقت نسخه اندروید خالص Mi 6X است، می‌دانیم. تنها نکته نسبتا ابهام‌برانگیز در مورد Mi A2 به مشخصات آن ارتباطی نداشته و به نام‌گذاری دستگاه مربوط است جائی‌که با وجود اشاره به این نام در همه خبرهای مرتبط با این اسمارت‌فون، خود شیائومی هیچگاه این مدل را با این نام نخوانده بود البته تا امروز…

شیائومی امروز در تویئتر رسمی این شرکت تصویر تبلیغاتی با نشان اندروید وان و گوشی قبلی این رده یعنی Mi A1 منتشر کرده که در پس‌زمینه آن عدد 2 به صورت گرافیکی نقش بسته است و در توضیحات نیز به این نکته اشاره شده که طرفداران Mi A1 “عاشق این خواهند شد”. این اولین باری ست که شرکت سازنده به این صراحت به نام گوشی اشاره می‌کند و استفاده از هش‌تگ 2isbetterthan1 در ذیل مطلب نیز بار دیگر این شیوه نام‌گذاری را تأیید می‌کند.

طبق اطلاعات به دست آمده، Mi A2 دارای یک صفحه‌نمایش 5.99 اینچی فول اچ‌دی پلاس بوده و از دوربین‌های 12 و 20 مگاپیکسلی در بخش پشتی و یک دوربین 20 مگاپیکسلی بر بالای صفحه‌نمایش بهره می‌برد. پردازش در این گوشی با Snapdragon 660 انجام شده و 3/4/6GB رم و متناسب با آن 32/64/128GB حافظه داخلی غیر قابل ارتقاء دارد. این گوشی ظاهرا قرار است تا 8 روز دیگر یعنی در 24 جولای (2 مرداد 1397) به صورت رسمی معرفی شود.

منبع

ارسال یک پاسخ