شیائومی Amazfit Verge ساعت هوشمند OLED فقط 115 دلار

0
2328
شیائومی Amazfit Verge ساعت GPS با پنل دایره‌ای OLED

زیرمجموعه Huami از شرکت شیائومی سال گذشته از اسپورت اسمارت واچ 2 ،‌ساعت هوشمند دایره‌شکلی رونمائی کرد که با وحود آنکه مجهز به سیستم‌عامل Wear OS یا تایزن نبوده و یک پلتفرم داخلی و هوشمند مخصوص به خود داشت اما از GPS بهره می‌برد و صفحه‌نمایشی 1.34 اینچی با وضوح 320×320 پیکسل داشت. پردازش در این مدل با یک پروسسور 2 هسته 1.2 گیگاهرتزی انجام می‌شد و به 512 مگابایت رم و 4 گیگابایت حافظه داخلی مجهز بود. باتری این ساعت به گفته شرکت سازنده بدون GPS تا 5 روز و در شدیدترین حالت تا 35 ساعت توان مورد نیاز ساعت را تأمین می‌کرد. این ساعت به جز سنسور معمول ضربان قلب (PPG)، به سنسورهای سه‌گانه ژیروسکوپ، شتاب‌سنچ و قطب‌نمای مغناطیسی، فشار‌سنجی، تشخیص نور محیط مجهز بوده و گزینه‌هائی مثل اکسیژن دریافتی (VO2 max)، تأثیرات تمرینی (TE)، فشار ورزشی (TD) و زمان ریکاوری را نیز محاسبه می‌کرد. حالا نزدیک به یک سال بعد شیائومی از ساعت دیگری به نام Amazfit Verge رونمائی کرده که همچنان مشخصات پیشرفته‌ای را ارائه می‌کند.

شیائومی Amazfit Verge ساعت GPS با پنل دایره‌ای OLED

Amazfit Verge با یک بار شارژ همچنان مثل گذشته تا 5 روز دوام داشته و ضربا قلب کاربران را به صورت مد.ام و پیوسته بررسی می‌کند. این ساعت از GPS و GLONASS پشتیبانی کرده و NFC نیز در آن حضور دارد که از آن می‌توان برای پرداخت بلیت اتوبوس و برخی دیگر پرداخت‌ها استفاده کرد.

شیائومی Amazfit Verge ساعت GPS با پنل دایره‌ای OLED

صفحه‌نمایش 1.3 اینچی این ساعت با فناوری OLED با وضوح 360×360 پیکسل ساخته شده و روی آن را شیشه Gorilla Glass 3 پوشانده است. ضخامت بدنه ساعت 12.6 میلی‌متر بوده و 46 گرم وزن دارد و با استاندارد IP68‌ در برابر نفوذ گرد و خاک و آب (تا عمق 1.5 متر برای 30 دقیقه) مقاوم است. Amazfit Verge با وجود سخت‌افزارهای قوی، درست مثل همتای سال قبل آن دارای سیستم‌عامل‌های همیشگی این رده یعنی Wear OS یا تایزن نیست و یک سیستم‌عامل اختصاثی دارد. رم 512 مگابایت و حافظه داخلی 4 گیگابایتی (1.9 گیگابایت در اختیار کاربران) نیز تغییری نسبت قبل نکرده است.

شیائومی Amazfit Verge ساعت GPS با پنل دایره‌ای OLED

میکروفون و اسپیکر در این ساعت وجود دارد و از آن برای دریافت و برقراری تماس از روی گوشی موبایل می‌توان استفاده کرد. همچنان یک دستیار هوشمند به اسم Xiao نیز برای این ساعت در نظر گرفته شده که به سوال‌های شما پاسخ می‌دهد. Amazfit Verge با اکوسیستم خانه هوشمند MiJia‌ هماهنگ است و از آن برای کنترل مواردی مثل چراغ‌های Yi، پریزهای برق محصوص، تهویه مطبوع، روبات‌های هوشمند و حتی پلوپز نیز می‌توان استفاده کرد!

شیائومی Amazfit Verge ساعت GPS با پنل دایره‌ای OLED

Amazfit Verge از امروز در سه رنگ و قیمت 800 یوان چین (نزدیک به 115 دلار آمریکا) در فروشگاه‌های JD.com و Tmail در دسترس قرار دارد.

منبع

ارسال یک پاسخ