عرضه شیائومی می A2 لایت قبل از معرفی:‌ 190 دلار!

0
1789
عرضه شیائومی می A2 لایت قبل از معرفی:‌ 190 دلار!

با اینکه درز کردن اطلاعات شیائومی Mi A2 این روزها به اوج خود رسیده و هربار اطلاعات تازه‌ای در مورد این گوشی منتشر می‌شود اما هنوز شرکت سازنده، از این مدل به صورت رسمی رونمائی نکرده و حداقل باید 8 روز دیگر برای دیدن آن به انتظار نشست. در این میان یک فروشنده در استور آنلاین AliExpress نسخه معرفی نشده ضعیف‌تری از این گوشی را با نام می A2 لایت برای فروش عرضه کرده که قیمتی نیز کمتر از حد انتظار دارد. می A2 لایت عرضه شده در این میان با قیمت 190/210 دلاری به فروش می‌رسد که حد انتظار اولیه برای این مدل یعنی چیزی نزدیک به 283 دلار (با معادل‌سازی قیمت احتمالی آن در چین) بسیار کمتر است و حتی مالیات معمول کشورهای اروپائی نیز نمی‌تواند چنین اختلاف قیمتی را توجیه کند.

عرضه شیائومی می A2 لایت قبل از معرفی:‌ 190  دلار!

صفحه‌نمایش می A2 لایت یک نمونه 5.84 اینچی دارای ناچ است که با وضوح 2280×1080 پیکسلی یا فول اچ‌دی پلاس، ابعاد و وضوح مناسبی را ارائه می‌کند. در پشت دستگاه دو دوربین 12 و 5 مگاپیکسلی در زیر یکدیگر در کناره سمت چپ قرار گرفته‌اند که امکان برداشت ویدئو با وضوح 4K با دوربین اصلی نیز در نظر گرفته شده است. دوربین سلفی این گوشی نیز ظاهرا 5 مگاپیکسل وضوح دارد.

پردازش در این مدل با پروسسور نسبتا قدیمی Snapdragon 625 انجام می‌شود که اگر آن را پرسرعت ندانیم یقینا به دلیل 14 نانومتری بودن آن می‌توان از کم مصرف‌بودن این مجموعه سخن گفت. ظرفیت باتری گوشی 4,000mAh است و 3 یا 4 گیگابایت حافظه رم و 32 یا 64 گیگابایت حافظه داخلی دارد. نسخه پایه این گوشی همانطور که گفته شد با قیمت 190 و نسخه 64 گیگابایتی با قیمت 210  دلار برای فروش عرضه شده که هر دو قیمت بسیار مناسبی را با توجه به مشخصات ارائه می‌کنند. این گوشی در رنگ‌های آبی، طلائی و مشکی عرضه شده است. با این مشخصات، Mi A2 لایت را به خوبی می‌توان نسخه اندروید خالص Redmi 6 Pro دانست.

آپدیت : گوشی مذکور پس از اعلام خبر از سایت AliExpress حذف شد.

منبع

ارسال یک پاسخ