عرضه 10 میلیون هواوی P9 و P9 Plus تا به امروز

0
1891
عرضه 10 میلیون هواوی P9 و P9 Plus

هواوی P9 و P9 Plus دو پرچمدار اصلی شرکت هواوی در سال 2016 به حساب می‌آیند که با تکیه بر ساختار با کیفیت دو دوربینی با همکاری با شرکت لایکا و سرمایه‌گذاری گسترده هواوی در زمینه بازاریابی شرایط مطلوبی را در زمینه فروش تجربه می‌کنند. این دو گوشی که بهار امسال در ماه آوریل به بازار عرضه شده و اینک بیش از 8 ماه از حضور ماه از حضور آنها در اکثر بازارهای جهانی می‌‌گذرد اینک آماری در حد یک پرچمدار را ثبت کرده است.

هواوی در ماه اکتبر یعنی چند ماه قبل تعداد گوشی‌های عرضه شده این برند به بازار (shipment) از مرز 100 میلیون عدد عبور کرده است جالب اینکه رسیدن به چنین عددی در سال 2015 تنها در پایان سال ممکن شد و نگفته پیداست که رسیدن به رکورد در ماه اکتبر سخن از افزایش چشمگیر عرضه به بازار این برند دارد. در همان ماه اکتبر میزان عرضه دو گوشی هواوی P9 و P9 Plus حوالی 6 میلیون عدد اعلام شد. اندکی بعد هدف هواوی برای سال جاری رسیدن به میزان عرضه 140 میلیون عددی در کلیه گوشی‌ها اعلام شد و اینک آنگونه که Yu Chengdong معاول ارشد اجرایی هواویی خبر داده این شرکت توانسته تا به این میزان عرضه نیز دست پیدا کند. بدین‌ترتیب در حالی که P9 و P9 Plus در ماه قبل یعنی نوامبر توانسته بودند به Shipment برابر با 9 میلیون عدد دست پیدا کنند اینک به سادگی می‌توان از رکورد 10 میلیون عرضه در آنها سخن گفت.

عرضه 10 میلیون هواوی P9 و P9 Plus

این افتخار با وجود آنکه برای هواوی بسیار بزرگ به حساب می‌آید اما هنوز در مقیاس بزرگانی مثل سامسونگ که در یک ماه پس از عرضه S7 به فروش 10 میلیونی رسیده و اپل که یک هفته پس از عرضه ایفون 6s و 6s Plus توانست فروش 13 میلیونی را رقم بزند رقم چندان بی‌نظیری به حساب نمی‌آید. البته نزول هر دو برند سامسونگ و اپل در آخرین آمارهای عرضه به بازار و سود چشمگیر برندهایی نظیر هواوی از آینده‌ای متفاوت در این زمینه سخن می‌‌گوید.

منبع

ارسال یک پاسخ