انتشار تصاویر رخنه کرده از ساعت هوشمند فیت بیت

0
1702
انتشار تصاویر رخنه کرده از ساعت هوشمند فیت بیت

شرکت فیت‌بیت یکی از بزرگ‌ترین برندهای موثر در زمینه پوشیدنی‌ها بوده و از مدت‌ها قبل حرف و حدیث فراوانی در مورد ساعت هوشمند فیت بیت بر سر زبان‌ها افتاده است. امروز اطلاعاتی در مورد این ساعت هوشمند فیت بیت در دسترس قرار گرفته که آن را نزدیک‌تر به واقعیت نشان می‌دهد. امروز عکس‌های جدیدی در مورد این اسمارت‌واچ در دست داریم که سیمای این دیوایس را به خوبی ترسیم می‌کند. این ساعت در داخل خود شرکت، ظاهرا با کد نام Project Higgs شناخته می‌شود و در صورتی که تصویر آن واقعی باشد تا حدودی یادآور دستبند سلامتی Blaze این شرکت است که دکمه‌های مشابه و پشت برآمده آن، این مسئله را تشدید می‌کند.

انتشار تصاویر رخنه کرده از ساعت هوشمند فیت بیت

بزرگ‌ترین تفاوت این مدل جدید به سنسورهای ضربان قلب آن در پشت ساعت تعلق دارد که پیش ا زاین از سنسورهای سبز رنگ اپتیکال به این منظور استفاده می‌کرد اما اینک دو نور قرمز همراه با یک سنسور اپتیکال آبی اینفرارد در این بخش دیده می‌شود که فقط یک معنی می‌تواند داشته باشد: سنجش ضربان قلب در این ساعت دقیق‌تر از گذشته انجام می‌شود.

این ساعت در سه طرح و رنگ ارائه می‌شود که شامل بدنه نقره‌ای و بند خاکستری، بدنه رز-گلد با بند آبی و کیس تیره با بند مشکی می‌شود. این ساعت در بخش نرم‌افزاری نیز با گالری اپلیکیشن ارائه می‌شود که در آن برنامه‌های نچندان متعدد توسعه یافته برای سیستم‌عاملِ اختصاصی آن وجود دارد. امید آن می‌رود که با ارائه SDK این سیستم‌عامل به صورت گشترده پس از ارائه رسمی ساعت به بازار تعداد این برنامه بیشتر از قبل بشود. این ساعت دارای GPS است و از غوطه‌وری در آب تا عمق 50 متری پشتیبانی می‌کند.

انتشار تصاویر رخنه کرده از ساعت هوشمند فیت بیت

موضع فیت‌بیت در مورد این ساعت فعلا سیاست سکوت است اما به صورت نیمه رسمی ارائه آن به بازار را فصل تعطیلات سال جاری میلادی اعلام کرده است .

منبع

ارسال یک پاسخ