عکس رسمی و تأییدیه برای میزو پرو 7 اسمارت‌فونی با دو صفحه‌نمایش

0
2188
عکس رسمی و تأییدیه برای میزو پرو 7 اسمارت‌فونی با دو صفحه‌نمایش

چندی پیش تصویر رخنه کرده از Meizu Pro 7 با یک صفحه‌نمایش در بخش رویی و یک صفحه‌نمایش در پشت دستگاه به نمایش گذاشته شد و اندکی بعد نیز تصاویر واقعی میزو Pro 7 با دو صفحه‌نمایش و پروسسور X30 به معرض نمایش گذاشته شد حالا امروز نه‌تنها تأییدیه رگولاتوری TENAA چین برای میزو پرو 7 در دسترس قرار گرفته بلکه خود شرکت سازنده نیز عکس رسمی را از این گوشی به معرض نمایش گذاشته است. با اطلاعات امروز تقریبا هیچ شکی در مورد حضور پروسسور 10 نانومتری مدیا تک X30 در میزو پرو 7 باقی نمی‌ماند و دیگر مشخصات آن همچون حضور صفحه‌نمایش دوم در بخش پشتی نیز تأیید شده است.

عکس رسمی و تأییدیه برای میزو پرو 7 اسمارت‌فونی با دو صفحه‌نمایش عکس رسمی و تأییدیه برای میزو پرو 7 اسمارت‌فونی با دو صفحه‌نمایش

طبق آنچه در مورد این گوشی می‌دانیم صفحه‌نمایش اصلی آن 5.2 اینچی فول اچ‌دی است و یک صفحه‌نمایش در پشت دستگاه دیده می‌شود که می‌توان با کمک آن با دوربین اصلی گوشی تصاویر سلفی گرفت یا حتی در این صفحه‌‌نمایش بازی کرد. دکمه دوگانه تغییر صدا همراه با دکمه پاور نیز از روی تصاویر TENAA در کناره سمت راست گوشی قرار گرفته‌اند. ظاهرا صفحه‌نمایش دوم در این گوشی تاچ و لمسی بوده و اطلاعاتی نظیر وضعیت آب و هوا و مواردی از این دست را نشان می‌دهد.

جدا از این موارد امروز خود شرکت Meizu تصویری را از این گوشی به نمایش گذاشت که کاملا روی صفحه‌نمایش دوم مترکز بوده و همچنین ارائه آن تا 7 روز دیگر را تأیید کرده است.

عکس رسمی و تأییدیه برای میزو پرو 7 اسمارت‌فونی با دو صفحه‌نمایش

طبق اطلاعات نسخه 6 گیگ رم و 64GB این گوشی حوالی 413 دلار و نسخه 8GB رم و 128GB حافظه داخلی نیز در حدود 486 دلار قیمت دارد. نسخه پلاس این گوشی نیز ظاهرا بین 486 تا 560 دلار قیمت خواهد داشت.

منبع 1

منبع 2

ارسال یک پاسخ