عید فطر؛ کنسرت همایون شجریان در لنزِ ایرانسل

0
1595
عید فطر؛ کنسرت همایون شجریان در لنزِ ایرانسل

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، همایون شجریان خوانندۀ موسیقی سنتی ایرانی و موسیقی تلفیقی، همزمان با عید سعید فطر، از ساعت 21 یکشنبه چهارم خردادماه، منتخبی از آلبوم‌های خاطره‌انگیز «نسیم وصل» و «با ستاره‌ها» را به صورت اختصاصی در تالار وحدت اجرا می‌کند و علاقه‌مندان می‌توانند از طریق لنز، تلویزیون تعاملی ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، این برنامه را تماشا کنند.

این کنسرت، بزرگترین کنسرت آنلاین برگزار شده در ایران است که در آن، ارکستر مجلسی تهران به رهبری بردیا کیارس همراه با 35 نوازنده، همایون شجریان را همراهی و 10 دوربین به صورت همزمان، آن را تصویربرداری می‌کنند. قطعات برنامه‌ریزی شده برای اجرا در این کنسرت، به آهنگسازی و تنظیم محمد جواد ضرابیان و سینا جهان‌آبادی است.

در این کنسرت، قطعات «هوای گریه»، «خانه سودا»، «افسونگر»، «غریبانه»، «ای عاشقان»، «باستاره‌ها»، «حاصل عمر»، «دفتر دل»، «نسیم وصل» و «مرغ سحر» اجرا خواهند شد.

مشترکان ایرانسل بدون نیاز به تهیه اشتراک و کاربران غیرایرانسلی لنز با تهیه بلیط 10هزار تومانی این برنامه، می‌توانند آن را تماشا کنند. کاربران اپلیکیشن موبایل لنز، برای دریافت بهترین تجربه هنگام تماشای کنسرت آنلاین، می‌توانند اپلیکیشن لنز را به جدیدترین نسخه به‌روزرسانی کنند.

ارسال یک پاسخ