از امروز Live دو نفره در اینستاگرام بگذارید!

0
2499
از امروز Live دو نفره در اینستاگرام بگذارید!

ویژگی جید لایو دو نفره در اینستاگرام اواسط مرداد ماه سال جاری معرفی شد. با این ویژگی امکان ایجاد یک ویدئوی Live دو نفره در این شبکه اجتماعی فراهم آمده و افراد می‌توانند یکی از دوستان خود را به گفت‌وگوی لایو دعوت کرده و همراه با وی لحظاتی را با مخاطبان خود به سر ببرند. ویژگی Live دو نفره که اینستاگرام آن را Guest Feature یا ویژگی مهمان می‌نامد پس از پشت سر گذاشتن مراحل اولیه و تست‌های نهایی بالاخره امروز در دسترس همه کاربران قرار گرفته و با آپدیت کردن اینستاگرام خود به آخرین ورژن می‌توانید از آن استفاده کنید.

برای استفاده از این ویژگی و اضافه کردن یکی از دوستان خود به گفت‌وگوی لایو نخست یک ویدئوی جدید لایو را به شیوه عادی آغاز کنید و سپس آیکون جدیدی که دو صورتک کنار هم است را لمس کنید. در این حالت لیستی از افرادی که در حال حاضر مشغول دیدن لایو فعلی شما هستند به نمایش در می‌آید در این حالت با انتخاب یکی از این افراد و زدن گزینه add می‌توانید وی را به گفت‌وگوی لایو دعوت کنید. پس از این مرحله در صورتی که وی درخواست شما را قبول کنید تصویر شخص دوم در صفحه لایو (که حالا به دو قسمت تقسیم شده) در پایین دیده می‌شود. شخص دوم می‌تواند در هر لحظه دلخواه Live دو نفره را ترک کند یا اینکه شما می‌توانید تصمیم بگیرید که به جای وی فرد دیگری را وارد این ویدئو کنید. به محض پایان این ویدئو می‌توانید مثل یک لایو عادی، این ویدئوی دو نفره را نیز در Story خود به اشتراک بگذارید یا آن را با زدن Discard حذف کنید.

از امروز Live دو نفره در اینستاگرام بگذارید!

برای استفاده از این ویژگی باید اینستاگرام خود را به ورژن 20 که برای هر دو سیستم‌عامل اندروید و iOS ارائه شده آپدیت کنید. هنوز مشخص نیست که آیا این ویژگی در آینده امکان افزودن افراد بیشتری را به ویدئوی لایو ارائه می‌کند یا خیر اما آنچه مسلم است میزان استقبال و محبوبیت این قابلیت می‌تواند در این مسئله تأثیرگذار باشد.

منبع

ارسال یک پاسخ