لو رفتن مشخصات تبلت Tab S6 5G سامسونگ

0
1562
لو رفتن مشخصات تبلت Tab S6 5G سامسونگ

اواسط تابستان امسال بود که شرکت سامسونگ از گلکسی Tab S6 مجهز به قلم و دوربین دوگانه رونمایی کرد؛ این تبلت همانطور که از نام آن مشخص است به رده پرچمداران سامسونگ تعلق داشته و دارای یک صفحه‌نمایش 10.5 اینچی 1600×2560 پیکسلی از نوع OLED با سنسور اثر انگشت درون پنل است و در بخش پشتی آن نیز یک دوربین 13 مگاپیکسلی واید و یک دوربین 123 درجه‌ای التراواید دیده می‌شود. در زمانه‌ای که فناوری 5G به عنوان یکی از عوامل زنده نگه‌داشتن بازار موبایل مطرح می‌شود، سامسونگ ظاهرا در پی انتقال این فناوری به رده تبلت‌هاست؛ امروز اطلاعاتی در مورد تبلت Tab S6 5G منتشر شده که همانطور که از نام آن مشخص است، همان Tab S6 عادی با فناوری نسل پنجمی خواهد بود.

تبلت Tab S6 5G حالا دارای یک صفحه رسمی در بخش پشتیبانی سامسونگ است که البته هنوز کاملا بی آب و رنگ بوده و جزییات خاصی در آن دیده نیم‌شود اما نام مدل T866N در کناره صفحه، به خوبی به جایگاه و خانواده دستگاه اشاره دارد. این تبلت ظاهرا نخستین بار در کره‌ جنوبی عرضه می‌شود چرا که از چندی قبل، مجوزهای لازم برای حضور این تبلت در بازار،‌ تهیه شده است.

لو رفتن مشخصات تبلت Tab S6 5G سامسونگ

از همه جالب‌تر حضور Tab S6 5G در پیشنهاد تشویقی خرید (promotion) جدید سامسونگ برای کره جوبی است که در آن جدا از تبلت‌های Tab S5e، گلکسی Tab A و Tab S6، صراحتا به تب S5 5G نیز اشاره شده است.

لو رفتن مشخصات تبلت Tab S6 5G سامسونگ

S6 5G جدید ظاهرا هیچ تفاوت خاصی به جز شبکه ارتباطات موبایلی با S6 قبلی نداشته و همان مشخصات از جمله صفحه‌‌نمایش 10.5 اینچی، اسپیکرهای چهارگانه AKG، حافظه رم و حافظه داخلی 6/8GB و 128/256GB همراه با باتری 7,040mAh در اینجا نیز تکرار خواهد شد. زمان رونمایی از این تبلت هنوز مشخص نیست اما با توجه به درز این اطلاعات از یک سو و نزدیک بودن فصل تعطیلات از سوی دیگر می‌توان به رونمایی قریب‌الوقوع امید داشت.

منبع

ارسال یک پاسخ