لو رفتن پوستر Mate X گوشی تاشوی هواوی

0
1257
لو رفتن پوستر Mate X گوشی تاشوی هواوی

چند روز شرکت سامسونگ بعد از ماه‌ها خبرها و شایعاتی که دهان به دهان و سایت به سایت در فضای مجازی منتشر می‌شد از اولین گوشی تاشوی جهان با تولید انبوه با نام گلکسی Fold رونمائی کرد؛ فولد با وجود آن‌که با قیمت 2 هزار دلاری مطمئنا حداقل در سال جاری میلادی در حد یک محصول کاملا لوکس باقی می‌ماند اما این به معنای بدون رقیب بودن و وارد نشدن برندهای دیگر به این بازار داغ و جذاب که بالاخره یک طراحی تازه را به دنیای موبایل وارد می‌کند نیست. در این میان جدی‌ترین رقیب سامسونگ بی‌شک شرکت هواوی‌ست که ظاهرا همین فردا در 24 فوریه قرار است محصولی را در این رده به نمایش بگذارد؛ این گوشی که ظاهرا Mate X نام دارد طبق پوستری که امروز از آن در فضای مجازی منتشر شده طراحی متفاوتی نسبت به Fold داشته و حداقل از روی تصاویر، ترکیب دلچسب‌تری را نسبت به رقیب کره‌ای خود ارائه می‌دهد.

هواوی Mate X که نام آن به وضوح در پوستری که توسط کاربر توئیتر gimme2pm@ منتشر شده دیده می‌شود برخلاف فولد که دارای یک صفحه‌نمایش کوچک خارجی و یک صفحه‌نمایش بزرگ داخلی است، کلا شامل یک صفحه‌نمایش بزرگ در فضای خارجی‌ست که رو به بیرون خم می‌شود. به بیان دیگر Mate X در ابتدا به فرم یک تبلت بزرگ با حاشیه‌های اندک دیده می‌شود و سپس با تا کردن آن به صورتی که در پوستر نیز دیده می‌شود به دیوایس باریک و بلندی دست پیدا می‌کنیم که دو طرف آن صفحه‌نمایش بوده و یک حاشیه ضخیم‌تر در کناره خود دارد.

اطلاعات در مورد این گوشی هنوز در همین حد باقی مانده است و احتمالا ظرف 24 ساعت آینده اطلاعات کامل‌تری در این زمینه در دسترس قرار می‌گیرد جائی‌که احتمالا یک ترکیب هیجان‌انگیز دوربین نیز در انتظار ما باشد. در رویداد فردا که برای ساعت 2 بعد از ظهر به وقت محلی بارسلون تنظیم شده احتمالا اطلاعاتی در مورد برنامه هواوی برای ارائه گوشی‌های 5G بیشتر خواهیم شنید اما مطمئنا از هواوی P30 که ارائه آن برای اواخر ماه مارچ در پاریس تنظیم شد خبری نخواهد بود.

منبع

ارسال یک پاسخ