لیست مشاغل سونی برنامه ساخت موبایل OLED را فاش کرد

0
1913
لیست مشاغل سونی برنامه ساخت موبایل OLED را فاش کرد

سال گذشته خبرها و شایعات تأیید نشده‌ای در میان بود که به احتمالا ساخت یک یا چند موبایل OLED در سال 2018 مجموعه سونی اشاره داشت. این خبرها البته ارتباط چندانی با دو مدل اکسپریا XA2 و XA2 Ultra و L2 که هفته گذشته در CES 2018 رونمائی شدند نداشته و این هر سه گوشی همچنان دارای پنل‌های LCD هستند. این بار اما خبرهای موثق‌تری در دست داریم که رویای موبایل OLED سونی را بیشتر نزدیک به حقیقت نشان می‌دهد. خبرهای جدید در این رابطه به لیست شغلی به دست آمده از این برند تعلق دارد که به تازگی توسط XPERIA Blog منتشر شده است.

لیست مشاغل سونی برنامه ساخت موبایل OLED را فاش کرد

در این لیست نیاز به شخصی تحت عنوان Display engineer یا مهندس صفحه‌‌نمایش اعلام شده که در آن داشتن تجربه در زمینه فناوری OLED یک اجبار برای وی ذکر شده است. این درخواست شغلی به گفته منبع این خبر در ماه نوامیر 2017 یعنی نزدیک به دو ماه پیش ارائه شده و تا ماه دیگر یعنی فوریه 2018 نیز معتبر است که این فاصله زمانی ظاهرا برای ارائه یک محصول نهائی در نمایشگاه MWC که از 26 فوریه تا 1 مارچ برگزار می‌شود کفایت می‌کند.

البته ماهیت این خبر البته هنوز به صورت مستقل قابل تأیید نیست و ممکن است به همین زودی در MWC 2018 این اتفاق به خقیقت نپیوندد اما اسنادی از این دست به خوبی به تلاش سونی برای پیوستن به جمع دیگر شرکت‌هائی که ظرف یکی دو سال گذشته تمام یا بخشی از تولیدات خود را با صفحه‌نمایش‌های OLED به بازار عرضه کرده‌اند اشاره دارد.

منبع

ارسال یک پاسخ