مشخصات و ویژگی‌های Xiaomi Mi 9 رسما اعلام شد

0
1492
مشخصات و ویژگی‌های Xiaomi Mi 9 رسما اعلام شد

تنها یک روز دیگر تا معرفی رسمی جدیدترین پرچمدار شرکت شیائومی و جانشین Xiaomi Mi 8 و Mi 8 Pro باقی‌ست و بار دیگر در این فاصله کوتاه، Xiaomi Mi 9 بر سر زبان‌ها افتاده است؛ این گوشی که فردا تقریبا همزمان با سری گلکسی S10 سامسونگ رونمائی می‌شود حالا توسط شرکت سازنده با جزئیات متعدد و ویژگی‌های جالب‌توجه آن به نمایش گذاشته شده است. Xiaomi Mi 9 امروز در یک سری از پست‌های منتشر شده از سوی شرکت سازنده، در مواردی نظیر رنگ‌ها، مشخصات دوربین‌های سه‌گانه همراه با شارژ وایرلس، اسکنر اثر انگشت، مشخصات صفحه‌نمایش و برخی موارد دیگر به نمایش گذاشته شده است.

Xiaomi Mi 9 طبق اطلاعات به دست آمده دارای صفحه‌نمایش 6.39 اینچی فول اچ‌دی پلاس با فناوری Super AMOLED بوده که سنسور اثر انگشت را نیز در زیر خود جای داده است.

مشخصات و ویژگی‌های Xiaomi Mi 9 رسما اعلام شد

 

دوربین‌های سه‌گانه بخش پشتی که به صورت عمودی در زیر هم در کناره سمت چپ قرار گرفته‌اند شامل یک دوربین 48 مگاپیکسلی با اندازه پیکسل 0.8 میکرون و اندازه سنسور 1/2 اینچی‌ست که می‌تواند با ترکیب پیکسل‌ها، یک تصویر با کیفیت 12مگاپیکسلی را ارائه کند. دوربین دوم 16 مگاپیکسلی التراواید با میدان دید 117 درجه‌ای و گشودگی دیافراگم f/2.2 است؛ از این گذشته یک دوربین سوم 12 مگاپیکسلی تله‌فتو با اندازه پیکسل 1 میکرون و دیافراگم f/2.2 نیز برای این مجموعه در نظر گرفته شده است. فوکوس خودکار تشخیص فاز و و فوکوس لیزری نیز دیگر موارد قابل اشاره در رابطه با این بخش را تشکیل می‌دهند.

مشخصات و ویژگی‌های Xiaomi Mi 9 رسما اعلام شد

Mi 9 به شارژ وایرلس مجهز است اما به جای سیم‌پیچی‌های معمول برای اجرای این قابلیت به یک ماژول حلقوی جدید مجهز شده که توان شارژ از این طریق را تا 20 وات ارتقاء می‌بخشد.

Xiaomi Mi 9 به‌گفته این شرکت از “کیفیت صدای برجسته‌ای” برخوردار است که با اسپیکرهای بزرگ 0.9cc برابری می‌کند. پردازش در این مدل با SD855 همراه با 6 یا 8 گیگابایت رم و 64/128/256 گیگابایت حافظه داخلی غیرقابل ارتقاء انجام می‌شود. باتری گوشی 3,500mAh ظرفیت دارد و شیشه روی صفحه‌نمایش آن نیز با گوریلا گلس 6 محافظت می‌شود. جزئیات بیشتر در مورد این گوشی از جمله قیمت آن فردا مشخص خواهد شد.

منبع

 

ارسال یک پاسخ