آشنایی با LG V20 ؛ یک روز قبل از رونمایی

0
2198
اطلاعات در مورد LG V20 یک روز پیش از معرفی رسمی

شرکت ال‌جی همانطور که پیش از این قول داده بود قرار است در مراسمی که فردا در سان‌فرانسیسکوی آمریکا برگزار می‌شود از جدیدترین پرچمدار خود رونمایی کند. LG V20 که جانشین V10 سال گذشته به حساب می‌آید به دلیل حضور دوربین‌‌های متعدد و دو صفحه‌نمایش،‌ محصولی ممتاز و خاص در بین محصولات این برند و البته دیگر اسمارت‌فون‌های سایر برندها به حساب می‌آید. یک روز پیش از رونمایی رسمی این گوشی، تقریبا تمامی مشخصات مهم آن در دسترس قرار گرفته است.

پیش از این اطلاعات نسبتا کاملی در مورد این گوشی در دسترس قرار گرفته و حتی چند روز پیش ویدئویی نیز منتشر شد که این گوشی چند لحظه‌ای در آن به نمایش گذاشته شد (پس از ثانیه 25 در ویدئوی زیر را ببینید)

 

 

 

تصویری که در این ویدئو از LG V20 به دست داده می‌شود تقریبا با رندرهایی که پیش از این از آن منتشر شده بود تطابق کامل داشته و از نظر شکل و طراحی با ترکیب آشنایی روبرو می‌شویم.

اطلاعات در مورد LG V20 یک روز پیش از معرفی رسمی

LG V20 قرار است نخستین گوشی اندرویدی با نسخه هفتم این سیستم‌عامل یا Android Nougat باشد و در ساختار آن مشخصات برجسته‌ای همچون صفحه‌‌نمایش 5.7 اینچی QHD همراه با چیپ‌ست Snpadragon 820 و 4 گیگابایت رم به چشم می‌خورد. صفحه‌‌نمایش دوم در گوشی ظاهرا از همان جایگاه و ابعاد صفحه‌نمایش V10 برخوردار است.

اطلاعات در مورد LG V20 یک روز پیش از معرفی رسمی

در پشت این گوشی به سبک LG G5 از دو دوربین مختلف استفاده شده که البته هنوز مشخص نیست که در زمینه کاربردی نیز از شرایطی مشابه G5‌ (یک دوربین با میدان دید عادی و دوربینی دیگر با میدان دید بسیار واید و وسیع) برخوردارند. نکته دیگری که این روزها ال‌جی قبل از رونمایی V20‌ بسیار در مورد آن سخن می‌‌گوید مسئله صدا و قابلیت‌های صوتی حاضر در LG V20 است که ممکن است در نهایت به حضور بیش از یک اسپیکر با کیفیت بالا در این مدل ختم شود. چندی قبل به سیستم 32 بیتی Hi-Fi Quad DAC یز در این مدل اشاره شده بود.

ارسال یک پاسخ