معرفی آل این وان HP با دستیار صوتی آلکسای آمازون!

0
1695
معرفی آل این وان HP با دستیار صوتی آلکسای آمازون!

دستیار صوتی هوشمند آلکسای مازون این روزها همه جا دیده می‌شود و به جز اسپیکرهای خود این شرکت نشان آن را در بسیاری دیگر از محصولات متفرقه نیز می‌بینید در این میان طبیعی به نظر می‌رسد که این دستیار بالاخره در یک کامپیوتر نیز ظاهر شود. این مهم نیز امروز با معرفی آل این وان HP به واقعیت پیوسته است. این آل این وان HP دارای یک صفحه‌نمایش 34 اینچی خمیده است که در زیر یک پایه بزرگ دیده می‌شود. جلوی این پایه اسپیکر این مجموعه قرار گرفته و بالای این اسپیکر نیز چراغ آبی رنگی دیده می‌شود که البته تنها زمان فعال کردن آلکسا روشن می‌شود.

معرفی آل این وان HP با دستیار صوتی آلکسای آمازون!

این آل این وان HP که به صورت کامل Envy Curved AiO نامیده می‌شود به میزان زیادی تقریبا همان مدل ارائه شده در سال گذشته است که مشخصات آن آپدیت شده‌اند و حالا یک ظاهر چوبی غیر واقعی نیز دارد. تغییر نکردن طراحی این مدل البته نکته منفی برای آن به حساب نمی‌آید چرا که این مجموعه با ظاهری زیبا و اسپیکرهای قدرتمند، جالب توجه به نظر می‌رسد و حضور یک شارژر وایرلس نیز به جذابیت آن افزوده است. جالب اینکه مثل قبل همچنان وب‌کم این کامپیوتر تا قبل از خارج شده از جای آن، کاملا از دید پنهان است. یک اپلیکیشن آلکسا در این کامپیوتر به صورت پیش‌فرض قرار دارد که می‌توان از طریق آن، این دستیار صوتی را احضار کرد و سپس کارهای مختلفی را که این دستیاز به صورت عادی در دستگاه‌های دیگر انجام می‌دهد را از آن انتظار داشت.

HP قیمت این آل‌این‌وان را هنوز اعلام نکرده است اما با توجه به سابقه پیشین این برند نمی‌توان انتظار دیدن رقمی کمتر از 1000 دلار را در این میان داشت. به جز این مدل ظاهرا یک آل‌این‌وان 27 اینچی نیز توسط HP ارائه شده که البته این مدل فاقد دستیار هوشمند آلکسا است.

منبع

ارسال یک پاسخ