آنر 7X به بازار ایران عرضه شد : یک میلیون و 200 هزار تومان

0
2801
آنر 7X به بازار ایران عرضه شد : یک میلیون و 200 هزار تومان

شرکت هواوی امروز در مراسمی در تهران از جدیدترین گوشی ساب‌برند آنر این شرکت برای ارائه به بازار ایران پرده برداشت. آنر 7X که از امروز به بازار ایران ارائه می‌شود شباهت نزدیک و کاملی با میت 10 لایت داشته و تقریبا به جز کم شدن یکی از دوربین‌های بالای صفحه‌نمایش همه چیز به طور کامل به میت 10 لایت شباهت دارد. honor 7x اواسط ماه پیش به صورت رسمی معرفی شد و حضور یک ماهه آن در بازار ایران نکته کاملا مثبتی به حساب می‌آید. در مراسم رونمائی از آنر 7X کریس سان، معاون برند آنر در خاورمیانه و آفریقا، John Wu Xinjun مدیر بازاریابی برند آنر در ایران همراه با Tony Su Jiaming مدیرفروش آنر در ایران حضور داشته و محمد امین ناهید مدیر بازاریابی هواوی در ایران نیز این گوشی را به طور کامل برای حضار معرفی کرد.

آنر 7X به بازار ایران عرضه شد : یک میلیون و 200 هزار تومان

آنر 7X دارای صفحه‌نمایش 5.93 اینچی فول اچ‌دی پلاس با نسبت 18:9 است که 0.03 اینچ از صفحه‌نمایش میت 10 لایت بزرگ‌تر است. در پشت این گوشی مثل میت 10 لایت از دو دوربین 16 و 2 مگاپیکسلی استفاده شده که این دفعه به جای حالت عمودی به صورت افقی در بالای گوشی در بخش پشتی قرار گرفته‌اند. دوربین دو مگاپیکسلی این قسمت عمق میدان تصویر را نشان می‌دهد و دوربین 16 مگاپیکسلی نیز وظیفه گرفتن عکس را دارد. دوربین سلفی گوشی نیز 8 مگاپیکسلی ست و از فوکوس خودکار نیز در آن استفاده نشده است .

آنر 7X به بازار ایران عرضه شد : یک میلیون و 200 هزار تومان

مثل میت 10 لایت، پردازنده دستگاه از نوع Kirin 659 با 8 هسته ARM A53 است و 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی دارد. اسلات حافظه این مدل که در جای سیم‌‌کارت دوم قرار می‌گیرد نیز تا 256 گیگابایت امکان ارتقاء دارد. ظرفیت باتری این مدل بدون تغییر نسبت به گذشته همچنان 3,340mAh است که در این مورد نیز تفاوتی نسبت به میت 10 لایت دیده نمی‌شود.

به گفته مدیر بازاریابی هواوی در ایران، آنر 7X از امروز در بازارهای فیزیکی و اصطلاحا آفلاین 1.199 میلیون تومان عرضه می‌شود و شبکه فروشگاه‌های آنلاین از جمله دیجی‌کالا و بامیلو نیز به زودی این محصول را عرضه خواهند کرد.

ارسال یک پاسخ