تقویم را علامت بزنید: معرفی آیفون8 در 21 شهریور

0
2645
تقویم را علامت بزنید: معرفی آیفون8 در 21 شهریور

از چندین ماه پیش منتظر چنین لحظه‌ای بودیم؛ لحظه‌ای که عاقبت از تاریخ رونمایی و معرفی آیفون8 باخبر شویم. این اتفاق بالاخره در حال رخ دادن است چرا که طبق گزارش جدیدی از وال‌استریت ژورنال، قرار است معرفی أیفون8 در طی یک مراسم مجلل در روز 12 سپتامبر یا 21 شهریور انجام شود. از آیفون 8 تا به امروز طوفانی از خبرهای مختلف به بیرون درز پیدا کرده و این گوشی تقریبا با تمامی زوایا و جوانب آن برای ما مشخص شده است به طوری‌که در زمان رونمایی از دستگاه شاید هیچ نکته جدید و تازه‌ای به جز قرار گرفتن گوشی در دستان تیم کوک باقی نمانده باشد.

اپل در حال حاضر ظاهرا قصد دارد تا از سالن Steve Jobs Theater در کامپوس تازه‌تأسیس این شرکت برای این رونمایی استفاده کند البته ساخت این دفتر اصلی جدید شرکت هنوز به پایان نرسیده و به همین علت ممکن است شرکت نتواند به دلیل به پایان نرسیدن کار ساختمانی، معرفی آیفون8 را در این محل انجام دهد. در این صورت طبق معمول جایگزین محل رونمایی از گوشی‌های سال 2017 شرکت اپل تالار Bill Graham Civic در سان‌فرانسیسکو خواهد بود که در طی دو سال گذشته محل رونمایی از گوشی‌های جدید این برنده بوده است. نکته جالب‌ در انتخاب روز دوازده سپتامبر برای رونمایی از گوشی‌های سال 2017 اپل این است که این برند دقیقا در همین روز در طی سال‌های قبل برای رونمایی از گوشی‌های خود استفاده کرده است.

تقویم را علامت بزنید: معرفی آیفون8 در 21 شهریور
طراحی احتمالی آیفون 8

 

 

آیفون8 (که البته ممکن است در روز رونمایی با نام دیگری مثل آیفون X معرفی شود) دیوایسی کاملا تغییر یافته در خانواده محصولات اپل است که برای اولین بار به صفحه‌نمایش OLED مجهز شده و از طراحی تمام‌صفحه و شارژ بی‌سیم بهره می‌برد. به جز آیفون 8 طبق خبرهای به دست آمده دو گوشی دیگر یعنی iPhone 7s و iPhone 7s Plus که نسخه‌های بهبود یافته گوشی‌های سال قبل به حساب می‌آیند نیز در این رویداد معرفی خواهند شد.

منبع

ارسال یک پاسخ