با اپلیکیشن جدید گوگل کنتاکت 2 آشنا شوید

0
2004
با اپلیکیشن جدید گوگل کنتاکت 2 آشنا شوید

شرکت گوگل امروز از نسخه جدید نرم‌افزار Google Contacts خود رونمایی کرد. گوگل کنتاکت 2 از اینترفیس شسته‌رفته‌تری نسبت به گذشته برخوردار بوده و دسترسی به کنتاکت‌های حاضر در آن با سهولت بیشتری نسبت به گذشته انجام می‌شود. در گوگل کنتاکت جدید به فرم دیگر اپلیکیشن‌های جدید گوگل از یک منوی کشویی در ستون سمت چپ استفاده شده که یک آیکون همبرگری را نیز با عنوان Contacts ارائه می‌کند.

با اپلیکیشن جدید گوگل کنتاکت 2 آشنا شوید

خود صفحه کنتاکت‌ها نیز خود دارای طراحی جدیدی شده و در حالی که پیشین تصویر هریک از کنتاکت‌ها نیمی از صفحه را می‌پوشاند اینک عکس هر شخص کاملا کوچک‌تر شده و درون یک دایره کوچک جای گرفته است که بدین‌ترتیب می‌توان با یک نگاه اطلاعات بیشتری را از این مجموعه به دست آورد.

با اپلیکیشن جدید گوگل کنتاکت 2 آشنا شوید

یک نکته مهم دیگر در مورد این اپلیکیشن جدید پشتیبانی آن از کانال نوتیفیکیشن‌های اندروید بعدی است که در حال حاضر اندروید O نامیده می‌شود. در این مورد احتمالا در کنفرانس Google I/O که به زودی برگزار می‌شود اطلاعات بیشتر ارائه خواهد شد. امکان آپدیت این اپلیکیشن به صورت تدریجی برای همه کاربران فراهم است اما تا آن هنگام می‌توانید فایل نصب APK این اپلیکیشن را از اینجا دانلود کرده و به صورت دستی روی گوشی خود نصب کنید.

منبع

ارسال یک پاسخ