خدمات ویژه نوروز ایرانسل معرفی شد

0
1776
معرفی خدمات ویژه نوروز ایرانسل

Sponsored

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، کارگروه ارائه خدمات ویژه نوروز ایرانسل هرساله با هدف استفاده هرچه بیشتر و بهتر مشترکان این اپراتور از دی ماه تشکیل شده است. این کارگروه با توجه به تجربه سال‌های گذشته برنامه‌هایی برای توسعه شبکه، ارتباط و پشتیبانی از مشترکان درنظر گرفته و اقدامات مورد نیاز را اجرایی کرده است.

توسعه شبکه ایرانسل در ایام نوروز 97

خدمات ویژه نوروز ایرانسل در بخش شبکه با افزایش 474 لینک ارتباطی و نصب و راه اندازی سایت‌های سیار در مناطق پررفت و آمد، ایجاد مسیر پشتیبان برای لینک‌های پرترافیک، توسعه نودهای شبکه، برقراری رومینگ ملی با شبکه‌ موبایل روستایی در چهار استان کرمان، خراسان جنوبی، یزد و خوزستان تمهیدات لازم برای مشترکان خود را در نظر گرفته است.

همچنین ایرانسل با پیش‌بینی  طرح اضطراری در وقوع خرابی‌های بزرگ،  بازبینی و اطمینان از توزیع مناسب قطعات یدکی تجهیزات شبکه اعم از هسته، رادیو و انتقال به منظور کاهش زمان رفع خرابی‌های احتمالی، پیش‌بینی  جابجایی و تغییرات در توزیع منابع شبکه ناشی از تغییر الگوی جمعیتی در ایام نوروز، پیش‌بینی  افزایش ترافیک در روزهای پایانی سال 97 و هنگام تحویل سال نو، پیش‌بینی  تغییر الگوی ترافیک در روز طبیعت و پیش‌بینی  و ایجاد آمادگی کامل در راستای جلوگیری از هرگونه تاثیر منفی در کیفیت تجربه مشتریان با استفاده از تجربه‌های به‌دست آمده و افزایش ظرفیت باتری‌های سایت‌ها در نقاط پرجمعیت آماده ارائه خدمات در شرایط ویژه است.

در یکی دیگر از راه‌کارهای ارائه شده برای خدمات ویژه نوروز ایرانسل، بسته‌های ویژه برای مسافران نوروزی به کشورهای خارجی و افزایش ظرفیت رومینگ بین المللی نسل چهار به 51 کشور و با 69 اپراتور فراهم شده است.

ارائه خدمات توسط مراکز ویژه نوروزی

د ربخشی دیگر از خدمات ویژه نوروز ایرانسل در 90 منطقه پر تردد با استقرار کارشناسان، خدماتی اعم از تبدیل سیم‌کارت‌های نسل‌ 3 به سیم‌کارت‌های نسل 4، ثبت درخواست ترابرد پذیری (MNP)، ارائه شارژ و دیگر موارد مورد نیاز مشترکان ارائه می‌شود.

در خدمات ویژه نوروز ایرانسل مجهز کردن کشتی‌های مسافربری مسیر بندرعباس، قشم و کیش به اینترنت پرسرعت فراهم شده تا کاربران در طول مسیر سفر دریایی خود امکان برقراری ارتباط از اینترنت پهن باند نسل‌های 4 و 4.5  ( 4G و 4.5G) ایرانسل را داشته باشند.

مشترکان ایرانسل در تعطیلات نوروزی می‌توانند از ساعت 9 صبح تا 13 با مراجعه به دفترهای مراکز خدمات ایرانسل  از خدمات این دفاتر بهره بگیرند.

پاسخگویی 24ساعته ایرانسل به مشترکان

ایرانسل به عنوان اپراتور پیشرو در کسب رضایت مشتری همواره از طریق بات تلگرامی خود به نشانی irancellbot و وب‌سایت ایرانسل به نشانی irancell.ir به صورت آنلاین پاسخ‌گوی مشترکانی است که نیاز به توضیحاتی در خصوص خدمات این اپراتور دارند، همچنین مشترکان می‌توانند با استفاده از نرم افزار کاربردی یا وب‌سایت «ایرانسل من» خدماتی نظیر دریافت شارژ، پرداخت صورت‌حساب، تهیه بسته‌های اینترنتی و … را در اختیار داشته باشند.

 

ارسال یک پاسخ