اطلاعاتی جاودانه با درایو ZenDrive U7M ایسوس

0
2252
معرفی دی وی دی درایو ایسوس

شرکت ASUS به تازگی DVD Writer فوق باریک خود با نام ZenDrive U7M SDRW-08U7M-U و قابلیت پشتیبانی از M-Disc را ارائه کرده است. دی وی دی های نوع M-DISC قابلیت ذخیره سازی اطلاعات تا 1000 سال و حتی بیشتر از آن را دارا هستند. این دیسک ها به کاربر اجازه می دهند تا بدون نگرانی از خرابی دیسک‌ها هر داده مهمی را روی این دیسک ها نگه داری کنند.

ZenDrive U7M SDRW-08U7M-U - ASUS  - ایسوس ZenDrive U7M

Sponsored

این دستگاه همچنین دو دی وی دی M-DISC به همراه خود دارد که به کاربران اجازه می دهد تا بی درنگ پس از خرید محصول، خاطرات و اطلاعات خود را بر رویDVD ها ذخیره سازی نمایند.

طراحی خاص 13 میلیمتری این DVD writer، به شما کمک می کند تا آن را در کنار لپ تاپ یا نت بوک خود استفاده کرده و به راحتی آن را با خود حمل نمایید. از ویژگی های مهم و پرکاربرد M-Disc مقاومت بالای آن در برابر نور شدید، رطوبت و حرارت زیاد است. این ویژگی در مقابل دیسک های رایج مانند DVD و دیسک های Blue-Ray، آن را منحصر به فرد می کند؛ علاوه بر این، در مقایسه با هارد دیسک های مغناطیسی (HDD)، شوک های الکتریکی و امواج مغناطیسی بر آن بی تاثیر است.

معرفی دی وی دی درایو ایسوس

ایسوس سعی کرده است تا این محصول را به گونه ای عرضه کند که کاربر به راحتی بتواند از اطلاعات خود نسخه پشتیبان تهیه کند. به همین منظور، همراه این محصول نرم افزار Nero BackItUp برای سیستم عامل اندروید (راهکاری کامل برای پشتیبان گیری از تمام اطلاعات تلفن همراه) و حجم نامحدود رایگان در ASUS webstorage به مدت 6 ماه، قرار گرفته است. ASUS Webstorage به کاربر کمک می کند تا تمام اطلاعات مورد نیاز خود را همواره به صورت آنلاین در اختیار و در دسترس داشته باشد. همچنین نرم افزار Cyberlink Power2Go 8 به صورت رایگان همراه این محصول ارائه می شود که کاربرد اصلی آن قفل گذاری و ایجاد امنیت بیشتر فایل های شخصی است.

ارسال یک پاسخ