آمازون Echo Show رسما رونمایی شد ؛ 230 دلار

0
2420
آمازون Echo Show رسما رونمایی شد ؛ 230 دلار

سه روز پیش اطلاعاتی در مورد نسخه جدید آمازون اکو با صفحه‌نمایش منتشر شد که خبر از ارائه قریب‌الوقوع اسپیکر هوشمند جدیدی از سوی شرکت آمازون می‌داد که برخلاف مدل Echo اینک به یک صفحه‌نمایش نیز مجهز بود. این اسپیکر هوشمند امروز به صورت رسمی با نام آمازون Echo Show رونمایی شد و تصویر و شکل ظاهری آن دقیقا به همان صورتی ست که چندین روز پیش در دسترس قرار گرفته بود.

آمازون Echo Show نخستین اسپیکر هوشمند در این رده است که از یک صفحه‌نمایش نسبتا بزرگ 7 اینچی تاچ‌اسکرین بهره می‌برد و به واسطه این صفحه‌نمایش امکانات تازه‌ای را ارائه می‌کند. از جمله این اطلاعات می‌توان به نمایش تصویری آب و هوا، به تصویر کشیدن فید اخبار از شبکه‌هایی مثل CNN، اتصال به دوربین‌های وای‌فای و نمایش متن آهنگ (lyrics) در حال پخش هنگام استریم کردن موسیقی از Amazon Music اشاره کرد. این دیوایس همچنین می‌تواند به یک قاب عکس دیجیتالی تبدیل شده و تصاویر ذخیره شده در Prime Photos را به نمایش بگذارد.

آمازون Echo Show رسما رونمایی شد ؛ 230 دلار

جدا از صفحه‌نمایش در این اسپیکر هوشمند از 8 میکروفون با امکان حذف نویز استفاده شده و آنتن وای‌فای آن نیز قابلیت beam-forming (ارسال و دریافت نقطه‌ای دیتا از روتر) را ارائه می‌کند. با کمک این دیوایس می‌توان به صورت مستقیم با دیگر افرادی که دارای اسپیکر اکو بوده یا از اپلیکیشن آلکسا بهره می‌برند تماس صوتی یا تصویری برقرار کرد و از همین طریق حتی می‌توان اقدام به ارسال پیامک نیز نمود. اسپیکر این مجموعه نیز از قابلیت Dolby بهره می‌برد.

آمازون Echo Show رسما رونمایی شد ؛ 230 دلار

آمازون Echo Show از سوی شرکت سازنده با قیمت 229.99 دلار در دو رنگ سفید و مشکی ارائه شده و با اینکه پیش سفارش‌ آن از امروز امکان‌پذیر است اما تحویل آن از 28 ژوئن (7 تیر ماه) آغاز می‌شود. برای کاربرانی که دو عدد از این محصول را سفارش دهند یک تخفیف 100 دلاری در نظر گرفته شده و می‌توانند این دو دستگاه را با قیمت 360 دلار تهیه کنند.

منبع

ارسال یک پاسخ