معرفی رسمی گلکسی A8 سامسونگ ،باریک‌ترین اسمارت‌فون

0
2101
معرفی سامسونگ گلکسی a8

پس از چندین و چند و بار درز کردن اطلاعات مختلف و البته تایید نشده در مورد گلکسی A8 ، این گوشی به عنوان باریک‌ اسمارت‌فون سامسونگ امروز به صورت رسمی معرفی شد. A8 از لحاظ طراحی به S6 نزدیک است اما برخی تغییرات متناسب با سری A محصولات سامسونگ در آن به چشم می‌خورد. A8 را می‌توان پیشرفته‌ترین عضو سری A نیز تلقی کرد.

اصلی‌ترین نکته تغییر یافته در گلکسی A8 نسبت به S6 به حذف پوشش شیشه‌ای بخش پشتی آن تغلق دارد و بدین‌ترتیب ظاهری همچون دیگری اعضای سری A برای این مدل نیز فراهم شده است. صفحه‌نمایش دستگاه دارای سایز 5.7 اینچی از نوع Super AMOLED بوده و از وضوح فول اچ‌دی بهره می‌برد. دوربین اصلی این مدل دارای وضوح 16 مگاپیکسلی است اما به رغم رزولوشن یکسان،‌ این دوربین با وجود دارا بودن لرزه‌گیر اپتیکال تفاوت‌های بسیاری با دوربین S6 دارد. دوربین دوم دستگاه نیز دارای وضوح 5 مگاپیکسلی است.

معرفی سامسونگ گلکسی a8

به جز موارد گفته شده مهم‌ترین نکته قابل ذکر در مورد این گوشی جدا از موارد گفته شده بی‌شک به ضخامت بسیار اندک آن تعلق دارد جایی‌که A8 با ضخامت غیر قابل باور 5.9 میلیمتری باریک‌ترین اسمارت‌فون سامسونگ تا به امروز به حساب می‌آید. در بخش پردازشی دستگاه از چیپ‌ست Snapdragon 615‌ حاوی 4 هسته 1.5 گیگاهرتزی ARM A53 و چهار هسته مشابه 1 گیگاهرتزی استفاده شده که در کنار 2 گیگابایت رم و 16 یا 32 گیگابایت حافظه داخلی، مجموعه نسبتا پر سرعتی را تشکیل می‌دهند. این گوشی از قابلیت دو سیم‌‌‌کارت نیز برخوردار است اما کاربران از بین دو سیم‌‌کارت و کارت حافظه Micro SD باید یکی را انتخاب کنند. در بخش ارتباطات دستگاه از قابلیت LTE و NFC پشتیبانی می‌شود.

معرفی سامسونگ گلکسی a8

باتری گلکسی A8 دارای ظرفیت 3050mAh است و طبق انتظار امکان دسترسی به آن از طرق معمول وجود ندارد. در نهایت آخرین نکته جذاب در مورد این گوشی به حضور اسکنر اثر انگشت باز می‌گردد که پیش از این نیز به آن اشاره شده بود و قابلیتی جالب در این کلاس به حساب می‌آید.

منبع

ارسال یک پاسخ