معرفی سامسونگ گیر Fit 2 Pro دستبندی با سیستم‌عامل تایزن

0
2125
معرفی سامسونگ گیر Fit 2 Pro دستبندی با سیستم‌عامل تایزن

امروز را باید روز درخشان سامسونگ در معرفی گلکسی نوت 8 قلمداد کرد اما جدا از این اسمارت‌فون سامسونگ خبرهای دیگری نیز برای کاربران خود دارد. چند روز پیش اطلاعاتی در مورد دستبند سلامتی گیر فیت 2 پرو سامسونگ منتشر شد و امروز این شرکت به صورت رسمی از این دستبند رونمایی کرد. گیر Fit 2 Pro را می‌توان آپدیتی بر مدل Gear Fit 2 سامسونگ دانست که سال گذشته معرفی گردید.

Samsung Gear Fit 2 Pro Samsung Gear Fit 2 Pro

گیر Fit 2 Pro یک دستبند هوشمند سلامتی با صفحه‌نمایش مستطیلی 1.5 اینچی با وضوح 432×216 پیکسل است که به صورت خمیده و با فناوری ساخت Super AMOLED ساخته شده. درون این ساعت از گیرنده GPS استفاده شده و یک باتری 200 میلی آمپر ساعتی و 4 گیگابایت حافظه داخلی دارد. این ساعت برخلاف مدل سال گذشته تنها یک دستبند ساده سلامتی نیست بلکه با حضور سیستم‌عامل تایزن می‌توان آن را یک اسمارت واچ نامید. این ساعت در برابر نفود آب تا 50 متر نیز مقاوم است و به جای Water resistance باید آن را Water Proof نامید.

Samsung Gear Fit 2 Pro Samsung Gear Fit 2 Pro

Gear Fit 2 Pro در هنگام تمرین ورزشی، نوع فعالیت شما را تشخیص می‌دهد و به صورت خودکار آن را ثبت می‌کند. هنوز در مورد قیمت و زمان حضور این ساعت هوشمند در بازار سخنی از سوی سامسونگ به میان نیامده اما خبرها و شایعات تأیید نشده قیمت آن را 199.99 دلار تخمین زده‌اند.

منبع

ارسال یک پاسخ