لنوو K8 و K8 پلاس آمدند ارزان‌ترین گوشی دو دوربین لنوو

0
2542
لنوو K8 و K8 پلاس آمدند ارزان‌ترین گوشی دو دوربین لنوو

لنوو K8 و K8 پلاس دو اسمارت‌فون جدید این کمپانی چینی هستند که امروز در هند معرفی شدند. K8 Plus در میان این دو گوشی ارزان‌قیمت‌ترین اسمارت‌فون شرکت لنوو مجهز به دوربین‌های دوگانه در بخش پشتی هستند. لنوو K8 پلاس دارای دو دوربین 13 و 5 مگاپیکسلی در بخش پشتی است که مثل دیگر نمونه‌های ارزان‌قیمت این رده، دوربین 5 مگاپیکسلی دوم در این میان برای ایجاد افکت عمق میدان مورد استفاده قرار می‌گیرد. صفحه‌نمایش گوشی یک نمونه 5.2 اینچی فول اچ‌دی با افکت گرد شدن کناره‌های (2.5D) بوده و پوشش گوریلا گلس 3 نیز از آن در برابر صدمات محافظت می‌کند. پردازش در این گوشی با پروسسور MediaTek Helio P25 انام شده و 3 یا 4 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا دارد. باتری این مدل نیز دارای ظرفیت بسیار بالای 4,000mAh است اما خبری از شارژ سریع ظاهرا در آن نیست. دوربین دوم این گوشی 8 مگاپیکسلی ست و یک فلش LED نیز در کناره‌ آن دیده می‌شود.

لنوو K8 و K8 پلاس آمدند ارزان‌ترین گوشی دو دوربین لنوو

مدل دوم یعنی Lenovo K8 مشخصات ضعیف‌تری دارد جایی‌که از دوربین دوم در آن خبری نیست و تنها یک دوربین 13 مگاپیکسلی در بخش پشتی دستگاه دیده می‌شود. این دوربین البته حداقل از فوکوس تشخیص فاز برخوردار است. صفحه‌نمایش گوشی با اینکه هنوز 5.2 اینچی ست اما وضوح آن کاهش پیدا کرده و به 720p رسیده است. پروسسور نیز یک پله نزول را تجربه کرده و از نوع Helio P20 است. باتری نیز همچنان 4,000mAh ظرفیت دارد.

لنوو K8 و K8 پلاس آمدند ارزان‌ترین گوشی دو دوربین لنوو

یک نکته جالب در مورد این دو گوشی ارائه آنها بدون پوسته نرم‌افزاری لنوو و با اندروید خالص 7.1.1 است که پیش از این در Lenovo K8 Note نیز به همین صورت اتفاق افتاده بود. لنوو K8 Plus قرار است از فردا با قیمت 10,999 روپیه نزدیک به 172 دلار از طریق فیلپ‌کارت به فروش گذاشته شود. به قیمت مدل K8 هنوز اشاره نشده اما این مدل تنها از طریق کانال‌های آفلاین و فروشگاه‌های فیزیکی عرضه خواهد شد.

منبع

ارسال یک پاسخ