موبایل پپسی آمد: Pepsi Phone P1 فقط 110 دلار

0
2525
ارائه اسمارت فون پیپسی p1

چه باور کنید و چه باور نکنید شایعات چه ماه پیش در مورد تولید گوشی موبایل توسط شرکت پپسی امروز کاملا به حقیقت پیوست و گوشی جدید این شرکت تولیدکننده نوشیدنی با نام Pepsi Phone P1 با سیستم‌عامل اندروید پای در عرصه وجود گذاشت. Pepsi Phone P1 البته در برخی موارد با دیگر گوشی‌های اندرویدی معمول تفاوت دارد که رابط کاربری آن مهم‌ترین تفاوت را در این میان تشکیل می‌دهد.

Pepsi Phone P1 البته با در نظر نگرفتن لوگوی شرکت در بخش پشتی همانند یک گوشی معمول رده میانی بازار به نظر می‌رسد که در چین و به طور مشخص در کارخانه Shenzhen Scooby Communication Equipment تولید شده است. این گوشی مثل اکثر دیگر اسمارت‌فون‌های فعلی چینی در بازار از یک بدنه یک دست آلومینیومی بهره می‌برد که هنوز برای کاربران آسیایی و اروپایی جذابیت بیشتری نسبت به دیگر جنس بدنه‌ها دارد. صفحه‌نمایش گوشی 5.5 اینچی با وضوح 1080p و پوشش شیشه‌ای با کناره‌های گرد (2.5D Glass) است و چیپ‌ست MediaTek MT6592 حاوی 8 هسته ARM A7 وظیفه پردازش اطلاعات را در آن برعهده دارد.

ارائه اسمارت فون پیپسی p1

دوربین‌های گوشی شامل دو واحد 13 و 5 مگاپیکسلی در پشت و جلوی دستگاه می‌شود و در زیر دوربین اصلی نیز یک سنسور اثر انگشت به چشم می‌‌خورد. ظرفیت باتری این مدل 3000mAh است.

Pepsi Phone P1 - ارائه اسمارت فون پیپسی p1

از رابط کاربری گوشی با عنوان didi OS یاد می‌شود که با وجود تغییرات ظاهری براساس اندروید 5.1 لالی‌پاپ طراحی شده است. P1 یک گوشی دو سیم‌کارته با پشتیبانی از LTE بوده و نسخه‌ای مبتنی بر FDD-LTE برای بازار چین با نام P1s نیز در نظر گرفته شده است. کاربران البته از بین قابلیت دو سیم‌کارت یا کارت حافظه جانبی باید یکی را برگزینند. پپسی P1 در حال حاضر با قیمتی حوالی 110 دلار در یک سایت چینی برای 1000 نفر در دسترس قرار دارد و نفرات بعدی احتمالا باید این مدل را با قیمت بالاتری تهیه کنند.

منبع

ارسال یک پاسخ