معرفی نوت بوک 9 پرو سامسونگ با قلم S Pen

0
3196
معرفی نوت بوک 9 پرو سامسونگ با قلم S Pen

امروز در نمایشگاه کامپیوتکس تایوان، شرکت سامسونگ از جدیدترین لپ‌تاپ خود با نام نوت بوک 9 پرو رونمایی کرد. این لپ‌تاپ جدید به لطف لولای خود می‌تواند 360 درجه چرخیده و کار یک تبلت را نیز انجام دهد و بدین‌ترتیب به عنوان یک دیوایس تبدیل‌شونده نیز مطرح شود. نوت بوک 9 پرو علاوه بر این دارای یک قلم S Pen است که مثل قلم سرفیس پروی جدید مایکروسافت می‌تواند خمیدگی سر قلم را برای سایه زدن تشخیص داده و از 4 هزار فشار مختلف پشتیبانی می‌کند.

نرم‌افزار Air Command سامسونگ برای طراحی، نوشتن نوت و تصحیح داکیومنت‌ها در این لپ‌تاپ به کار می‌رود و به عنوان جالب‌ترین نکته می‌توان قلم را در جایگاه در نظر گرفته شده برای آن در زیر دستگاه جاگذاری کرد و بدین‌ترتیب نگرانی بابت گم شدن این قلم وجود ندارد.

معرفی نوت بوک 9 پرو سامسونگ با قلم S Pen

نوت بوک 9 پرو در دو سایز 13.3 و 15 اینچی عرضه می‌شود که هر دو با آخرین نسخه از پردازنده‌های Intel Core i7 ارائه می‌شوند به ترتیب سایز، 8 و 16 گیگابایت رم دارند و نسخه بزرگ‌تر همچنین به گرافیک AMD Radeon 450 نیز مجهز شده است.

در هر دوی این مدل‌ها از حافظه 250 گیگابایتی SSD، یک پورت USB Type-C، دو پورت USB معمولی، یک HDMI و یک کارت‌خوان microSD استفاده شده و صفحه‌کلیدهای آنها نیز دارای نور پس‌زمینه است. در نهایت یک دوربین در بخش جلویی این دیوایس‌ها امکان Windows Hello را در این دو مدل فراهم می‌آورد. سامسونگ هنوز در مورد قیمت و زمان ارائه این دو لپ‌تاپ به بازار سخنی به میان نیاورده است.

منبع

ارسال یک پاسخ