گلکسی نوت5 و اس 6 اج + از برج میلاد به ایران رسیدند

0
2704
رونمایی از نوت5 و گلکسی +s6 edge در ایران

جدیدترین محصولات موبایل و پرچم‌دار جدید شرکت سامسونگ الکترونیکس، گلکسی نوت5 روز یکشنبه 8 شهریور ماه 1394، طی مراسمی رسمی در تالار مولوی مرکز همایش‌های برج میلاد تهران، رونمایی شد. در این مراسم که با حضور اصحاب رسانه و جمعی از مدیران و کارشناسان شرکت سامسونگ برگزار ‌شد، این شرکت گوشی Galaxy S6 edge+ را نیز به بازار ایران معرفی کرد.

این مراسم با سخنرانی مدیرعامل دفتر کره این شرکت در تهران آغاز شد. دوک پارک ضمن خوشامدگویی به اهالی رسانه، گفت: «ما به سرعت در حال پیشروی هستیم و با پرچم‌دارهای جدید خود، نبض بازار گوشی‌های هوشمند دنیا را همچون گذشته در دست خواهیم داشت. سامسونگ در سال 2011 موفق به ثبت رکورد تولید 300 میلیون دستگاه تلفن‌همراه شد و یک سال بعد، رهبری بازار تلفن همراه را با بیشترین سهم از بازار جهان، از آن خود کرد. در سال 2014 نیز توانستیم عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده محصولات پوشیدنی دنیا را به خود اختصاص دهیم.» او همچنین با اشاره به اهمیت و توجه ویژه شرکت سامسونگ به مردم و بازار ایران، اشاره کرد: «گروه محصولات موبایل سامسونگ هم‌زمان با ورود به سایر کشورهای جهان، وارد بازار ایران شد و در این مدت توانست به خوبی جایگاه خود را میان طرفداران دستگاه‌های موبایل پیدا کند؛‎ به طوری که از چند سال اخیر تاکنون، رهبری بازار موبایل ایران را عهده‌دار است. همچنین طبق تحقیقات بازار انجام شده، در دو سال گذشته، گوشی سامسونگ انتخاب اول ایرانی‌ها برای خرید گزارش شده است.»

رونمایی از نوت5 و گلکسی +s6 edge در ایران

در ادامه، علی جعفریه مدیر ارشد بخش موبایل شرکت سامسونگ در ایران، با اشاره به رویکرد کلی این شرکت عنوان کرد: «ما در سامسونگ یک اصل ساده داریم؛ اینکه به بازار گوش بسپاریم. ما به نیازهای بازار گوش می‌دهیم، جزئیات را تحلیل می‌کنیم و سپس به کمک تیم بزرگی از مهندسان، طراحان، مدیران و بر اساس نتایجی که از بازار به دست آورده‌ایم، محصولی جدید تولید می‌کنیم.» وی همچنین با اشاره به محصولات جدید سامسونگ در بخش موبایل، اظهار داشت: «کاربرهای پرچم‌داران سامسونگ به دو دسته اصلی تقسیم می‌شوند؛ کاربران روزمره که با گوشی‌هایشان عکس می‌گیرند، آن‌ها را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک می‌گذارند و بازی می‌کنند و دسته دوم کاربرانی حرفه‌ای که گوشی در واقع دستیار آن‌ها محسوب می‌شود و با آن در جلسات یادداشت برمی‌دارند و ایمیل‌هایشان را چک می‌کنند. سامسونگ برای کاربران روزمره گوشی Galaxy S6 edge+ و برای کاربران حرفه‌ای گوشی گلکسی نوت5 را معرفی کرده است.»

رونمایی از نوت5 و گلکسی +s6 edge در ایران

در ادامه این مراسم علیرضا کدخدایی مدیر محصول موبایل سامسونگ در ایران توضیحاتی را در زمینه‌های فنی مرتبط با گلکسی Note 5 ارائه کرد. کدخدایی در ابتدای سخنان خود ضمن اشاره کوتاهی به پیش‌زمینه کالای موبایل سامسونگ و بالاخص سری Galaxy S توضیحاتی را در زمینه چگونه شکل‌گیری سری نوت در مجموعه سامسونگ ارائه کرد. کدخدایی گلکسی نوت5 را ترکیبی از شیشه و فلز و مدلی باریک‌تر٫ محکم‌تر و سبک‌تر از گذشته معرفی کرد. صفحه‌نمایش مسطح برای تسهیل نوشتن و پشت خمیده برای بهتر کردن هرچه بیشتر در دست گرفتن گوشی دیگر مواردی بودند که کدخدایی از آنها به عنوان نکات مثبت در طراحی این گوشی یاد کرد.

رونمایی از نوت5 و گلکسی +s6 edge در ایران

این مقام سامسونگ در ایران از قلم S Pen‌ جدید این گوشی با سه خصوصیت خوش‌دستی،‌قدرت و حساسیت بیشتر یاد کرد و حس استفاده از آن را یا یک قلم با خودکار معمولی مقایسه کرد.

رونمایی از نوت5 و گلکسی +s6 edge در ایران

نوشتن با استفاده از قلم روی صفحه‌نمایش خاموش از دیگر امکانات این قلم است و در منوی Air Command نیز که به هنگام خارج کردن قلم از بدنه دستگاه پدیدار می‌شوند نیز بهبودهایی به چشم می‌خورد. کاور کیبوردی ارائه شده همراه گلکسی نوت5 دیگر محصولی بود که توسط کدخدایی معرفی شد و عنوان “کیبورد-کاور” به آن اطلاق شد. این مجموعه علاوه بر اضافه کردن یک کاور در بخش پشتی امکان استفاده از یک کیبورد فیزیکی را برای علاقه‌مندان به این صفحه‌کلیدها فراهم می‌آورد. این کاور در صورت نیاز نداشتن به آن می‌تواند در پشت دستگاه قرار بگیرد.

گلکسی نوت5 - رونمایی از نوت5 و گلکسی +s6 edge در ایران

عاطفه پور صدراله مدیر بازاریابی موبایل سامسونگ در ایران سخنران بعدی این مراسم بود که به معرفی پرچمدار جدید شرکت سامسونگ با عنوان +Galaxy S6 edge پرداخت.

رونمایی از نوت5 و گلکسی +s6 edge در ایران

پور صدراله در ابتدای سخنان خود به سه ویژگی گوشی S6 سامسونگ که نزدیک به 2 سال پیش طراحی آن آغاز شده بود تحت عناوین صفحه‌نمایش برتر، دوربین قدرتمند و طراحی متمایز اشاره کرده و آن را زمینه‌ای برای متولد شدن نسل اول Galaxy S6 edge دانست. صفحه‌‌نمایش خمیده این گوشی از نگاه این مدیر سامسونگ نه‌تنها منجر به جلب توجه رسانه‌ها شد بلکه بازخورد مثبتی را نیز در میان مخاطبان این شرکت به همراه داشت. پور صدراله ضمن متذکر شدن پروسه ساخت بسیار مشکل گوشی +S6 edge از ارتقا یافتن شکل ظاهری و ویژگی‌های این گوشی یاد کرد. اضافه شدن رنگ نقره‌ای تیتانیوم به این مدل از دیگر مواردی بود که در ادامه به آنها اشاره شد. از نگاه این مدیر سامسونگ این گوشی سایز جمع و جوری داشته و می‌توان با یک دست با آن کار کرد. صدای خروجی از این مدل نیز با ارتقا روبرو شده است.

رونمایی از نوت5 و گلکسی +s6 edge در ایران

در ادامه این مراسم امکان آشنایی نزدیک خبرنگاران با محصولات جدید سامسونگ از طریق بخش Experience Zone فراهم شد.

رونمایی از نوت5 و گلکسی +s6 edge در ایران

صفحه‌نمایش 5.7 اینچی QHD سوپر AMOLED، دوربین‌های اصلی 16 مگاپیکسلی و دوربین دو 5 مگاپیکسلی، چیپ ست Samsung Exynos 7420 و حافظه‌های داخلی 32 و 64 گیگابایتی (بدون امکان ارتقا) برخی از ویژگی‌های مشترک این دو گوشی را تشکیل می‌دهند. هر دو گوشی دارای سنسور اثر انگشت روی دکمه Home بوده و با اندروید 5.1.1 ارائه می‌شوند. ظرفیت باتری هر دو گوشی جدید سامسونگ 3000mAh است.

رونمایی از نوت5 و گلکسی +s6 edge در ایران

گلکسی نوت5 و اس 6 اج + در دو نسخه 32 و 64 گیگابایتی، در سه رنگ آشنای مشکی، سفید و طلایی و برای اولین بار در رنگ نقره‌ای تیتانیوم به بازار ایران عرضه می‌شوند.

ارسال یک پاسخ