معرفی Honor-5X تنها با 157 دلار (فعلا در چین)

0
2242

گوشی‌های برند Honor یکی از پرفروش‌ترین اسمارت‌فون‌های حال حاضر در مجموعه گوشی‌های هواوی به حساب می‌آید و در رده ارزان‌قیمت در بازارهای داخلی نیز بسیار محبوب و پرفروش به حساب می‌آید. این سری امروز یک عضو تازه به نام Honor-5X را به لیست خود افزوده است که همانند تمامی دیگر مدل‌های این خانواده، قیمت بسیار مناسب به ازای مشخصات مطلوب را در دستور کار خود دارد.

Honor-5X که ادامه‌ای بر مدل Honor 4X به حساب می‌آید از بدنه‌ای تمام فلزی و مشخصات میانه‌ پیشرفته‌ای برخوردار است. صفحه‌نمایش دستگاه 5.5 اینچی فول اچ‌‌دی است و در بخش دوربین‌ها نیز از دو نمونه 13 و 5 مگاپیکسلی در پشت و جلوی دستگاه بهره می‌برد. چیپ‌ست پردازشی گوشی از نوع Snapdragon 616 حاوی 4 هسته 1.7 گیگاهرتزی ARM A53 و 4 هسته 1.2 گیگاهرتزی از همین نوع یعنی A53 است و وظیفه پردازش گرافیکی در آن نیز بر عهده قطعه Adreno 405 است. حافظه داخلی گوشی 16 گیگابایت است که از طریق کارت Micro SD قابل ارتقا خواهد بود. حافظه رم گوشی نیز در دو ورژن 2 و 3 گیگابایتی در دسترس قرار می‌گیرد..

Honor 5X - Honor-5X - معرفی گوشی هواوی آنر 5X

گوشی Honor-5X در بخش پشتی آن نیز از یک سنسور اثر انگشت بهره می‌برد که به گفته شرکت سازنده می‌تواند تنها در زمان 0.4 ثانیه اقدام به بازگشایی قفل گوشی کند.

معرفی گوشی هواوی آنر 5X

باتری دستگاه 3000mAh ظرفیت داشته و از فناوری پیشرفته Quick Charge 3.0 در شارژ سریع بهره می‌برد که 50 درصد از طرفیت باتری را تنها در 30 درصد پر می‌کند. این گوشی دو سیم‌کارتی که روی هر دو اسلات خود از اتصال 4G LTE بهره می‌برد در نسخه 2 گیگابایت رم نزدیک به 157 دلار و در نسخه 3 گیگابایت رم تنها 220 دلار قیمت خواهد داشت. در مورد زمان و احتمال ارائه این گوشی به بازارهای خارج از چین هنوز اطلاعی در دست نیست.

منبع

ارسال یک پاسخ