معرفی رسمی گوشی مقاوم و خاص LG X Venture

0
2959
معرفی رسمی گوشی مقاوم و خاص LG X Venture

شرکت ال‌جی امروز از یک گوشی خاص و مقاوم رونمایی کرد؛ LG X Venture دومین گوشی سری X ال‌جی برای سال 2017 به خساب می‌آید که یک نمونه مقاوم و مستحکم بوده و در ردیف گوشی‌های خاص قرار می‌گیرد. این گوشی با دارا بودن استاندارد IP68‌ در برابر نفوذ آب و گرد و خاک مقاوم بوده و ضربه، حرارت و غوطه‌وری چندین باره در آب 1.5 متری نیز با دارا بودن استاندارد Mil-STD 810G تأثیری بر آن ندارد.

معرفی رسمی گوشی مقاوم و خاص LG X Venture

در زمینه مشخصات سخت‌افزاری، X Venture دارای یک صفحه‌نمایش 5.2 اینچی LCD با وضوح فول اچ‌دی بوده و دو دوربیت 16 و 5 مگاپیکسلی بر پشت و جلوی آن دیده می‌شود. دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی دستگاه همانند V20‌از میدادن دید 120 درجه‌ای برخوردار است. در زمینه پردازشی از پروسسور Snapdragon 435 استفاده شده و 2 گیگابایت رم برای آن در نظر گرفته شده است. حافظه داخلی گوشی 32 گیگابایت بوده و کارت حافظه نیز در آن دیده می‌شود باتری گوشی 4100mAh ظرفیت دارد و از شارژ سریع Quick Charge 2.0 نیز پشتیبانی می‌کند. این گوشی که دارای اندروید 7 است  در کنار خود یک دکمه خاص و جدید می‌بیند که ال‌جی به آن QuickButton اطلاق می‌کند.

معرفی رسمی گوشی مقاوم و خاص LG X Venture

با یک بار فشردن این دکمه اپلیکیشنی به نام Outdoor Essential ظاهر می‌شود که در آن مواردی مثل فشارسنج، قطب‌نما، گام‌شمار، فاصله‌سنج و کالری شمار، اطلاعات آب و هوا و البته چراغ‌قوه در دسترس قرار می‌گیرد. فشردن طولانی مدت این دکمه،‌ منوی Setting و دو بار فشردن آن حالت دستکش یا Glove Mode را فعال می‌کند که با آن می‌توان با وجود دستکش با تاچ گوشی کار کرد. این سه مورد موارد پیش‌فرض این دکمه هستند که همگی قابل کاستومایز شدن یا شخصی‌سازی شدن هستند.

LG X Venture از امروز در آمریکای شمالی و بخش‌هایی از اروپا  در دسترس قرار گرفته و آسیا، آفریقا، آمریکای لاتین و خاورمیانه در چند هفته آینده به لیست بازارهای آن افزوده می‌شوند. منابع خبری اشاره‌ای به قیمت این گوشی نکرده‌اند.

منبع

ارسال یک پاسخ