G6 پلاس با حافظه 128GB و رنگ‌های جدید آمد

0
4449
G6 پلاس با حافظه 128GB و رنگ‌های جدید آمد

نزدیک به دو هفته پیش خبری در مورد احتمال معرفی قریب‌الوقوع دو گوشی G6 Plus و G6 Pro منتشر شد؛ مدل‌هایی که به ترتیب دو برابر مدل اصلی و نصف مدل اصلی حافظه داخلی داشتند. امروز یکی از این مدل‌ها به نام G6 پلاس به صورت رسمی از سوی ال‌جی معرفی شد و خبر قبلی در مورد این گوشی و ظرفیت 128 گیگابایتی آن با معرفی دستگاه کاملا تأیید شد. افزایش حافظه اما تنها نکته جدید G6 پلاس نبوده و تغییرات دیگری نیز در این میان به چشم می‌خورند.

نخستین تغییر را باید در رنگ‌های جدید این گوشی جست‌وجو کرد که زیبایی ظاهری G6 اصلی را دو چندان می‌کنند. این رنگ‌های جدید شامل آبی، طلایی و طیف جدیدی از مشکی است که با اعمال پوشش جدیدی روی بدنه، رنگ دستگاه را با توجه به تابش نور تغییر می‌دهد. با وحود افزایش حافظه داخلی گوشی به 128 گیگابایت، رم آن تغییری نداشته و هنوز همان 4 گیگابایت است.

G6 پلاس با حافظه 128GB و رنگ‌های جدید آمد

تغییر مهم دیگر در حضور هدست‌های جدید B&O (بنگ اند اولوفسن) است که ظاهرا همراه دستگاه و در جعبه محتویات آن خواهند بود. ال‌جی در گذشته‌های دور و در پرچمداران مختلف سری G از هدست‌های با کیفیتی استفاده می‌کرد اما در یکی دو سال گذشته هدست‌های همراه دستگاه کاملا ساده و معمولی طراحی می‌شوند بدین‌ترتیب حضور یک هدست B&O می‌تواند شرایط را بار دیگر به نفع ال‌جی باز گرداند.

G6 پلاس برخلاف G6 که در آن شارژ بی‌سیم تنها در نسخه آمریکایی دستگاه ارائه می‌شود به طور پیش‌فرض این امکان را در تمامی ورژن‌های جغرافیایی خود ارائه می‌کند

گذشته از این مدل جدید، G6 اصلی نیز شاهد برخی تغییرت نرم‌افزاری بوده که یکی از آنها با نام Face Print امکان بازگشایی قفل گوشی را حتی هنگام خاموش بودن صفحه‌نمایش از طرق مکانیزم تشخیص چهره فراهم می‌آورد. ویژگی دیگری به نام Low Power Consumption نیز در چیپ‌ست کوالکام دستگاه امکان کاهش مصرف انرژی را ایجاد کرده و احتمالا در دوام باتری موثر واقع می‌شود. کنترل دقیق حجم صدا روی صدای Hi-Fi و ضبط خودکار مکالمه روی شماره‌های از پیش تعیین شده از دیگر قابلیت‌های نرم‌افزاری جدیدی هستند که در اختیار G6‌ معمولی قرار می‌گیرد.

منبع

ارسال یک پاسخ