معرفی GoPro Hero دوربین ارزان‌قیمتِ 199 دلاری

1
2328
معرفی GoPro Hero دوربین ارزان‌قیمتِ 199 دلاری

با اینکه نام گو پرو معادل دوربین‌های فوق محبوب ورزشی یا اصطلاحا اکشن‌کمرا به حساب می‌آید اما کسی و کار این شرکت اخیرا در سطح مناسبی قرار نداشته و این شرکت با ضرر و زیان روبرو شده است. چندی پیش، Nick Woodman مدیرعامل این شرکت از ایجاد تغییرات بزرگ در کسب و کار این برند در سال جدید خبر داده بود که معرفی دوربین جدید ارزان‌قیمتی از این شرکت را می‌توان گام اول در این زمینه قلمداد کرد. این دوربین که به سادگی GoPro Hero نامیده می‌شود یک دوربین ارزان‌قیمت Entry level است که فقط 199 دلار قیمت دارد.

 

با اینکه GoPro Hero مثل دوربین‌های پیشرفته این شرکت مثل Hero 6 به نظر می‌رسد اما همانطور که از قیمت آن می‌توان حدس زد،‌ مشخصات چندان پیشرفته‌ای نداشته و نباید از آن انتظار خاصی را داشت. حداکثر وضوح فیلم‌برداری این دوربین 1440p با 60 فریم در ثانیه است و نه‌تنها امکان برداشت اسلوموشن در آن وجود ندارد بلکه نمی‌توان با وضوح 4K نیز با این دوربین فیلم‌برداری کرد. حداکثر وضوح عکاسی این دوربین نیز به 10 مگاپیکسل می‌شود و در هنگام برداشت پیاپی تصویر به سرعت 10fps دست پیدا می‌کند. تنها حالت تایم‌لپس GoPro Hero نیز 0.5 ثانیه به ازای هر شات است.

معرفی GoPro Hero دوربین ارزان‌قیمتِ 199 دلاری

دیگر تفاوت این دوربین با دیگر اکشن‌کمراهای گوپرو در پروسسور آن نهفته است که به جای چیپ‌ست‌های کاستوم GP1 این شرکت از پروسسورهای Ambarella استفاده شده که در دیگر دوربین‌های ورزشی سایر برندها از جمله دوربین‌های Yi شائومی به کار می‌رود. صفحه‌نمایش لمسی 2 اینچی، لرزه‌گیر دیجیتالی، کنترلر صوتی و ضد آب بودن تا عمق 30 فوتی (9.1 متری) دیگر مشخصات قابل ذکر در مورد این دوربین را تشکیل می‌دهند. این دوربین از تمامی لوازم جانبی و مانت‌های استاندارد گوپرو پشتیبانی می‌کند.

منبع

یک دیدگاه

ارسال یک پاسخ