LG Urbane 2 اولین Android Wear با تماس مستقل

0
2342
معرفی LG Watch Urbane 2

شرکت LG در کنار اسمارت‌فون پرچمدار جدید خود، V10،‌ از جدیدترین ساعت هوشمند این برند نیز پرده برداشت. این ساعت که Watch Urbane 2 نام دارد نسل دوم ساعت Urbane این برند به حساب آمده و نخستین ساعت هوشمند با سیستم‌عامل Android Wear دارای قابلیت اتصال 4G LTE است. این ساعت نیز مانند نسل قبلی خود به صورت گرد و دایره‌ای طراحی شده‌ است.

نسل دوم Watch Urbane دارای یک صفحه‌نمایش 1.38 اینچی P-OLED با وضوح 480×480 پیکسل و فشردگی فوق‌العاده 348ppi است که کیفیت بالایی را ارائه می‌دهد. در نسل اول یعنی در Watch Urbane اولیه از صفحه‌نمایشی با همین سایز یعنی 1.38 اینچی استفاده شده بود اما وضوح تصویر در آن مدل 320×320 پیکسل بود. سایر مشخصات ساعت LG Urbane 2 تغییری نسبت به استاندارد این دسته ندشته و بار دیگر از چهار هسته پردازشی 1.2 گیگاهرتزی در غالب چیپ‌ست Qualcomm Snapdragon 400 و 4 گیگابایت حافظه داخلی است. حافظه رم این ساعت به 768 مگابایت ارتقا یافته و در ساختار آن از سنسورهای شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، قطب‌نما، فشارسنج،‌سنسور ضربان قلب و GPS استفاده شده است.

معرفی LG Watch Urbane 2

LG Urbane 2 که ضخامت آن به 14.2 میلیمتر می‌رسد از استاندارد IP67 و بدنه فلزی برخوردار بوده و یک باتری شش وجهی ساخت شرکت داخلی LG Chem که چند ماه پیش خبر ساخت آن منتشر شده بود با ظرفیت 570mAh در آن حضور دارد.

معرفی LG Watch Urbane 2

LG Urbane 2 قرار است ابتدا در آمریکا و کره‌ جنوبی عرضه شود و سپس با فاصله‌ای مشخص به بازارهای اروپایی، کشورهای مشترک‌المنافع، آسیا و خاورمیانه با قیمتی هنوز نا مشخص ارائه شود.

منبع

ارسال یک پاسخ