ZTE Axon M ؛ گوشی دو چهره با دو صفحه‌نمایش آمد

0
2224
ZTE Axon M ؛ گوشی دو چهره با دو صفحه‌نمایش آمد

چندی پیش اعلام شده که ZTE به رودی یک موبایل تاشو ارائه می‌کند این خبر امروز به واقعیت پیوست و ZTE Axon M اسمارت‌فونی که در طی چند روز گذشته چندین و چند بار اطلاعاتی در مورد آن منتشر شده بود امروز به صورت رسمی معرفی شد. این گوشی که با کد نام Multy شناخته می‌شد با تصویری که از اسم یک گوشی تاشو در ذهن داریم متفاوت بوده و بیش از آنکه آن را یک مدل تاشو بنامیم یک گوشی دو چهره یا Flip Phone همچون آنکه در سال‌های دور در مدلی مثل موتورولا Back Flip شاهد آن بودیم است.

ZTE Axon M هنگامی که بسته است دو صفحه‌نمایش 5.2 اینچی فول اچ‌دی LCD در هر دو سمت دارد اما وقتی که آن را بگشاییم با فضایی به وسعت 6.75 اینچ روبرو می‌شویم که با وجود گستردگی، همچنان به دلیل حضور حاشیه‌های کاملا مشهود در کناره‌ها و به خصوص بالا و پایین، چندان حس فوق‌العاده‌ای را از گسترده‌ای ارائه نمی‌کند.

ZTE Axon M ؛ گوشی دو چهره با دو صفحه‌نمایش آمد

از این دو صفحه‌نمایش می‌توان در چهار حالت مختلف بهره برد که شامل Dual mode (اجرای دو اپلیکیشن مجزا در هر صفحه‌نمایش)، Extended mode (استفاده از کل فضای 6.75 اینچی)، Mirror Mode (نمایش یک محتوای یکسان روی هر دو صفحه‌نمایش) و Traditional Mode (تنها روشن کردن یکی از دو صفحه‌نمایش) می‌شود. پردازش در ZTE Axon M با پروسسور Snapdragon 821 انجام شده و 4 گیگ رم و 64 گیگابایتی حافظه داخلی دارد. به دلیل  ماهیت این گوشی نیازی به دوربین دوم در آن نبوده و تنها یک دوربین 20 مگاپیکسلی در آن به چشم می‌‌خورد. اسپیکرهای دوگانه، جک 3.5 میلیمتری هدست و باتری 3,180mAh دیگر مشخصات قابل اشاره در این گوشی را تشکیل می‌دهند.

این گوشی ظاهرا در حال حاضر تنها به صورت اختصاصی برای اپراتور AT&T معرفی شده و عرضه آن در ماه آینده با قیمت 725 دلار به صورت SIM Free یا ماهیانه 24.17 دلار در یک قرارداد 30 ماهه صورت می‌گیرد. در آینده می‌توان انتظار ارائه این گوشی در چین٫ اروپا و ژاپن را نیز داشت.

 

منبع

ارسال یک پاسخ