موتورولا One Hyper با سلفی پاپ‌آپ و شارژر 45 واتی!

0
1467
موتورولا One Hyper با سلفی پاپ‌آپ و شارژر 45 واتی!

موتورولا در طی چند ماه گذشته، گوشی‌های متعددی را در سری One‌ ارائه کرده که از آن جمله باید به موتورولا One Action، موتورولا One Zoom و موتورولا One Macro اشاره کرد. این شرکت امروز جدیدترین محصول خود در این کلاس یعنی موتورولا One Hyper را به معرض نمایش گذاشته که در بسیاری از موارد برای خود برند موتورولا حاوی نکات و امکانات جدید و بدیعی‌ست. موتورولا One Hyper اولین گوشی این برند با سلفی پاپ‌آپ است که امکان طراحی فول‌اسکرین صفحه‌نمایش را فراهم می‌آورد. دوربین سلفی پاپ‌آپ گوشی 32 مگاپیکسلی‌ست که بالاترین رزولوشن دوربین سلفی در یک گوشی موتورولا به حساب می‌آید. این دوربین از فناوری ترکیب پیکسل‌ها بهره برده و پیکسل‌های 0.8 میکرونی آن با کاهش وضوح به 8 مگاپیکسل به پیکسل‌های 1.6 میکرونی که روی کاغذ در نور کم، عملکرد بهتری را از خود نشان می‌دهند، تبدیل می‌شوند.

موتورولا One Hyper با سلفی پاپ‌آپ و شارژر 45 واتی!موتورولا One Hyper با سلفی پاپ‌آپ و شارژر 45 واتی!

در بخش پشتی گوشی دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی گوشی دیده می‌شود که همچون دوربین سلفی از مکانیزم ترکیب پیکسل‌ها و ارائه پیکسلی‌های بزرگ 1.6 میکرونی در وضوح 16 مگاپیکسلی برخوردار است. لنز مقابل این دوربین از دیافراگم f/1.8 برخوردار بوده و سیستم فوکوس آن نیز از نوع لیزری‌ست. در این بخش جدا از این دوربین یک دوربین 8 مگاپیکسلی واید با میدان دید 118 درجه‌ای نیز در این قسمت حضور دارد. دوربین اصلی موتورولا One Hyper از فیلم‌برداری 2160p با 30 فریم در ثانیه پشتیبانی کرده و فیلم‌برداری 1080/60p در آن در پشتیبانی می‌شود.

موتورولا One Hyper با سلفی پاپ‌آپ و شارژر 45 واتی!

صفحه‌نمایش 6.5 اینچی دستگاه تقریبا کل بخش رویی را پوشانده و شرکت سازنده از نسبت 90 درصدی آن در مقایسه با بدنه خبر می دهد. این صفحه‌نمایش LCD از وضوح +1080p بهره می‌برد و نسبت آن نیز 19:9 است. LCD بودن این پنل امکان قرارگیری سنسور اثر انگشت در زیر لایه صفحه‌نمایش را نداده و بدین‌ترتیب این حسگر که نقش نور نوتیفیکیشن را نیز بازی می‌کند به پشت گوشی منتقل شده است.

موتورولا One Hyper با سلفی پاپ‌آپ و شارژر 45 واتی!

باتری موتورولا One Hyper یک نمونه 4 هزار میلی آمپر ساعتی‌ست که برای اولین بار در یک گوشی موتورولا از شارژ سریع 45 واتی پشتیبانی می‌کند. 10 دقیقه شارژ با این شارژر، 12 ساعت دوام باتری را ارائه می‌دهد که نشان از قدرت بالای آن دارد. این شارژر البته همراه گوشی ارائه نشده و باید آن را جداگانه تهیه کرد. شارژر همراه گوشی 15 واتی‌است.

موتورولا One Hyper با سلفی پاپ‌آپ و شارژر 45 واتی!

پردازش در وان هایپر با Snapdragon 675 انجام شده و 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا (تا 1 ترابایت دیگر به صورت ترکیبی با سیم‌کارت دوم) دارد. وان‌هایپر در آمریکا و برزیل با قیمت 400 دلار و 2,200 رئال برزیل ارائه شده و به جز رنگ آبی فعلی در آینده به رنگ‌های مسی و بنفش نیز ارائه خواهد شد.

منبع

ارسال یک پاسخ