موتو Z3 Play : طراحی زیبا و قیمتی غیر منطقی!

0
1855
موتو Z3 Play : طراحی زیبا و قیمتی غیر منطقی!

موتو Z3 Play جدیدترین محصول رده میانی شرکت موتورولا امروز به صورت رسمی معرفی شد؛ این گوشی که جایگزین Moto Z2 Play سال گذشته شده است برای اولین بار در این رده با صفحه‌‌نمایش 18:9 فول‌اسکرین با حاشیه‌های اندک در بالا و پائین پنل عرضه شده و به دلیل تغییر نکردن طول و عرض دستگاه امکان استفاده از Moto Mods قبلی موتورولا در این گوشی نیز وجود دارد. موتو Z3 Play افزایش ضخامت 0.75 میلی‌متری نسبت به Z2 Play داشته و وزن آن اندکی بیشتر شده است. سنسور اثر انگشت در این گوشی مثل گوشی‌های سونی در سال‌های قبل به کناره سمت راست منتقل شده است.

موتو Z3 Play : طراحی زیبا و قیمتی غیر منطقی!

صفحه‌نمایش 6 اینچی گوشی دارای وضوح 1080×2160 پیکسل بوده و نوع فناوری ساخت آن مثل قبل، Super AMOLED است. دوربین‌ اصلی پشت گوشی مثل Z2 Play دارای وضوح 12 مگاپیکسلی با f/1.7 و Pixel Pitch برابر 1.4 میکرون است در کنار این دوربین یک دوربین 5 مگاپیکسلی تعیین عمق دیگر نیز قرار گرفته است که با کمک آن می‌توان موارد معمول هوش مصنوعی از جمله یک ویژگی جدید به نام Cinemagraph برای ثابت نگه داشتن یک سوژه و متحرک کردن بقیه موارد اشاره کرد. دوربین سلفی گوشی نیز 8 مگاپیکسلی با f/2.0 است.

شاسی دستگاه از جنس آلومینیوم 6000 است و در بخش روئی و پشتی دستگاه نیز شیشه Gorilla Glass 3 به چشم می‌‌خورد. از جک 3.5 میلی‌متری هدست در این مدل خبر نیست و برای اتصال هدست باید از پورت USB-C استفاده کرد. پردازش در موتو Z3 Play با چیپ‌ست Snapdragon 636 انجام می‌شود و 4 گیگابایت رم و 32 یا 64 گیگابایت حافظه داخلی دارد. باتری گوشی بدون تغییر نسبت به قبل دارای ظرفیت 3 هزار میلی آمپر ساعت است و شارژ سریع از نوع Quick Charge 3.0 نیز در آن حضور دارد. سیستم‌عامل گوشی نسخه 8.1 اندروید بوده و رابط کاربری همیشگی موتورولا نیز ظاهری مشابه اندروید خالص دارد.

موتو Z3 Play : طراحی زیبا و قیمتی غیر منطقی!

در حالی‌که مشخصات موتو Z3 Play در حد یک گوشی رده میانی است اما قیمت 499 دلاری آن بسیار از حد این کلاس فراتر است و برای نمونه وان‌پلاس 6 با مشخصاتی در حد یک پرچمدار فوق‌العاده تنها 30 دلار از این گوشی گران‌تر است.

منبع

ارسال یک پاسخ