مانیتور مخصوص بازی : MG278Q مانیتور فوق‌ سریع ایسوس

1
2191
مانیتور گیمینگ جدید ایسوس

اگر یک گیمر واقعی باشید تا به امروز مطمئنا به این نتیجه رسیده‌اید که صفحه‌نمایش‌های مختلف در پخش بازی‌های گوناگون و به خصوص پیشرفته با هم تفاوت دارند. این تفاوت علاوه بر کیفیت تصویر به زمان پاسخگویی نمایشگر وابسته است. زمان پاسخگویی سریع‌تر به اجرای روان‌تر بازی کمک می‌کند و سازندگان بزرگ این مسئله را به خوبی دریافته‌اند. مونیتور MG278Q از ایسوس مانیتور مخصوص بازی و جدیدترین محصول در این رده است.

ویژگی کلیدی Asus MG278Q به زمان بازسازی تصویر یا اصطلاحا Refresh Rate دستگاه وابسته است که با برخورداری از تکنولوژی FreeSync از AMD فرکانس فوق‌العاده 144 هرتز را ارائه می‌کند. وظیفه فناوری FreeSync تنظیم کردن نرخ بازسازی تصویر بین مونیتورهای مختلف برای پرهیز از ایجاد هرگونه مشکلی بین مونیتورهای در حال پخش یک محتوای مشترک است. وضوح صفحه‌‌نمایش در این نمایشگر می‌تواند تا 1440×2560 پیکسل باشد.

مانیتور مخصوص بازی - مانیتور گیمینگ جدید ایسوس

در ساختار این نمایشگر به گفته ایسوس از فناوری Ultra-Low Blue Light استفاده شده که در طی آن با برخورداری از 4 فیلتر نور آبی مختلف از انتشار نور آبی تا 70 درصد جلوگیری می‌‌کند. کاهش فلیکر و پرش در این نمایشگر تجربه کاملی از بازی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. در بخش پورت‌های دستگاه از DisplayPort 1.2، دو پورت HDMI، رابط DVI، جک هدست، یک پورت معمول USB 3.0‌ و یک پورت دیگر USB 3.0 برای آپ کردن محتوا استفاده شده است.

مانیتور مخصوص بازی - مانیتور گیمینگ جدید ایسوس

این مانیتور مخصوص بازی در ماه سپتامبر با قیمتی هنوز نامشخص به بازار ارائه می‌شوند.

منبع

یک دیدگاه

ارسال یک پاسخ