میان‌رده +LG K12 دومین محصول ال‌جی در MWC 2019

0
1433
میان‌رده +LG K12 دومین محصول ال‌جی در MWC 2019

شرکت ال‌جی همانند دیگر تولیدکنندگان اسمارت‌فون نمایشگاه MWC 2019 را که تا دو هفته دیگر در بارسلون اسپانیا آغاز به کار می‌کند برای معرفی محصولات جدید خود از جمله پرچمدار G8 در نظر گرفته است. G8 که روز گذشته به صورت رسمی، حضور فناوری ToF شرکت Infineon در دوربین سلفی آن تأیید شد احتمالا تنها گوشی ال‌جی در رویداد نبوده و در حالی‌که حضور V50 ThinQ نسخه 5G در پرده‌ای از ابهام قرار دارد ظاهرا باید منتظر یک گوشی میان‌رده نچندان قدرتمند به نام +LG K12 در MWC امسال باشیم. اطلاعاتی که جدیدا در مورد +LG K12 منتشر شده این گوشی را نمونه میان‌رده رو به پائینی معرفی می‌کند که مجهز به پروسسور Helio P22 و صفحه‌نمایشی با وضوح اچ‌دی پلاس است.

میان‌رده +LG K12 دومین محصول ال‌جی در MWC 2019

در لیست اطلاعات منتشر شده به سایز صفحه‌نمایش +LG K12 اشاره صریحی نشده اما با توجه به 18:9 بودن این پنل (نه خبری از ناچ نیست!) و فشردگی 280 پیکسل در هر اینچ می‌توان با یک محاسبه معکوس ساده به سایزی حوالی 5.8 اینچ برای این صفحه‌نمایش دست پیدا کرد. در زمینه پردازش، جدا از پروسسور Helio P22 صحبت از 3 گیگابایت رم به میان آمده و سیستم‌عامل گوشی نی زمتأسفانه هنوز نسخه  8.1 اندروید Oreo است.

+LG K11 سال گذشده با 32 گیگابایت حافظه داخلی ارائه شد و این بار نیز با توجه به تغییر نکردن کلاس دستگاه می‌توان انتظار داشت که با همین میزان حافظه داخلی در گوشی روبرو باشیم. صحبتی از فرایند بیومتریکی تشخیص هویت در این گوشی به میان نیامده اما می‌توان حدس زد که سنسور اثر انگشت در بخش پشتی بوده و مکانیزم تشخیص چهره ساده‌ای نیز برای دوربین سلفی در نظر گرفته شود.

منبع

ارسال یک پاسخ