نسل بعدی اسمارت واچ فیت بیت ؛ طرحی نچندان جذاب

0
2129
نسل بعدی اسمارت واچ فیت بیت ؛ طراحی نچندان جذاب

چند روز پیش سرویس Yahoo Finance از ایجاد مشکل در روند ارائه اسمارت واچ فیت بیت خبر داد که پیش از این قرار بود در بهار معرفی شود و اینک ظاهرا باید تا پاییز به انتظار آن نشست. امروز همان منبع تصویری را منتشر کرده که از آن بعنوان این اسمارت واچ فیت بیت یاد می‌کند. این تصویر که ظاهرا برخی از اعضای خود تیم فیت‌بیت را نیز راضی نکرده یک ساعت با صفحه‌نمایش مربعی را نشان می‌دهد که ظاهرا تنها حسن آن امکان جدا کردن آسان بندهای آن است.

به گفته Yahoo Finance بسیاری از کارکنان فیت‌بیت پس از دیدن این تصویر از طراحی آن ابراز ناخرسندی کرده‌اند و شاید این موضوع نیز در عقب افتادن زمان ارائه دستگاه بی‌تأثیر نبوده است. طبق گفته‌های این منبع برخی از مشخصات این ساعت شامل صفحه‌نمایش با روشنایی 1000nits، گیرنده GPS، یک حسگر ضربان قلب و قابلیت پشتیبانی از پرداخت وایرلس است و باتری آن نیز ظاهرا امکان فعالیت تا چهار روز را با یک بار شارژ دارد. به گفته یاهو بخش بزرگی از تأخیر در ارائه این ساعت هوشمند Fitbit به بازار به دلیل جایگاه چیپ GPS آن است که ظاهرا به دلیل در نظر گرفته نشدن محل مناسبی برای آنتن آن با مشکل روبرو شده و به ناچار مراحل تغییر جایگاه آنتن در آن در جریان است. نکته دیگر اینکه امکان ضد آب کردن این ساعت به دلائلی که ذکر نشده برای فیت‌بیت وجود نداشته و ظاهرا این ویژگی در محصول نهایی نیز حضور نخواهد داشت.

نسل بعدی اسمارت واچ فیت بیت ؛ طراحی نچندان جذاب

جدا از این ساعت، تصویر یک هدست دورگردنی نیز توسط همین منبع منتشر شده که ظاهرا قرار است همراه همین ساعت توسط فیت‌بیت عرضه شود. قیمت این هدست ظاهرا 150 دلار بوده و قیمت اسمارت‌واچ نیز 300 دلار اعلام شده است. ساعت فیت‌بیت در حال حاضر در مجموعه این شرکت با کد نام “Higgs” شناخته شده و این هدست نیز دارای کد نام “Parkside” است.

منبع

ارسال یک پاسخ