نوکیا X6 با نام نوکیا 6.1 پلاس به بازار جهانی عرضه شد

0
3419
نوکیا X6 با نام نوکیا 6.1 پلاس به بازار جهانی عرضه شد

مجموعه HMD، صاحب‌امتیاز فنلاندی برند نوکیا در اردیبهشت سال جاری از گوشی جدیدی به نام نوکیا X6 برای چین رونمائی کرد که با صفحه‌نمایش 5.8 اینچی فول اچ‌دی پلاس با ناچ بخش بالائی، دوربین‌های 16 و 5 مگاپیکسلی پشتیع دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی و پروسسور Snapdragon 636 توجه بسیاری را به خود جلب نمود و حالا با گذشت نزدیک به 2 ماه از حضور آن در بازار چین، این مدل با نام جدید نوکیا 6.1 پلاس به بازارهای جهانی عرضه شده و در اولین گام هنگ‌کنگ به عنوان نخستین بازار بعد از چین معرفی شده است. نوکیا 6.1 پلاس از لحاظ مضخات ظاهرا هیچ تغییر خاصی نسبت به گذشته نداشته است اما ظاهرا این بار تغییر در نرم‌افزار گوشی و در ورژن سیستم‌عامل داده شده ولی همچنان این مدل سیستم Android One گوگل جای دارد.

نوکیا X6 با نام نوکیا 6.1 پلاس به بازار جهانی عرضه شد

تنها تغییر دیگر در نوکیا 6.1 پلاس به حجم حافظه داخلی و رم دستگاه تعلق دارد و در حالی‌که نوکیا X6 در سه نسخه مختلف 4GB/64GB ،4GB/32GB و 6GB/64GB عرضه می‌شود حالا نسخه جهانی این گوشی تنها در یک حالت یعنی 4GB/64GB‌ عرضه می‌شود. در زمینه قیمت نیز با تغییر نچندان جالب توجه‌ای روبرو می‌شویم و در حالی‌که نسخه 6GB/64GB این گوشی در بازار چین چیزی حدود 266 دلار قیمت داشت حالا نسخه جهانی با حافظه رم کمتر، گران‌تر شده و با قیمت 2,238 دلار هنگ‌کنگ (نزدیک به 292 دلار) عرضه می‌شود. این گوشی در دو رنگ آبی تیره و سفید به این بازار وارد شده است.

چند روز پیش نسخه ضعیف‌تر این گوشی با نام Nokia X5 در چین عرضه شد که انتظار می‌رود این مدل نیز در آینده نزدیک با نام Nokia 5.1 Plus به بازارهای جهانی عرضه شود.

منبع

ارسال یک پاسخ