همه آنچه در مورد هواوی Mate 9 می‌دانیم

0
2557
مشخصات ابتدایی هواوی Mate 9

هواوی Mate 9 یکی از جذاب‌ترین دستگاه‌هایی ست که در یکی دو ماه پایانی سال جاری میلادی به بازار عرضه می‌شود. این مدل با توجه به موقعیت هواوی در بازار و شایعات در مورد امکانات آن می‌تواند بار دیگر سری Mate را بر سر زبان‌ها انداخته و موفقیت دیگری را برای شرکت سازنده آن کسب کند. زمان رونمایی رسمی از Mate 9 ظاهرا در سومین روز از ماه نوامبر (13 آبان) در کشور آلمان و در شهر مونیخ خواهد بود بنابراین تا آن روز تنها کمتر از 3 هفته دیگر زمان باقی ست. در ادامه نگاهی داریم به تمامی مشخصاتی که از هواوی Mate 9 تا به امروز به بیرون درز پیدا کرده است.

آخرین خبرها در مورد هواوی Mate 9 به حضور یک صفحه‌نمایش غول‌آسای 5.9 اینچی با وضوح 1920×1080 پیکسلی اشاره دارد و در بخش پردازشی نیز چیپ‌ست جدید Kirin 960 که برای اولین در این مدل رونمایی می‌شود حضور پیدا می‌کند. 4 یا 6 گیگابایت رم و حافظه داخلی تا 256 گیگابایت همراه با دو دوربین با نشان لایکا با رزولوشن‌های 20 و 12 مگاپیکسلی (در ترکیبی مشابه P9) در پشت دستگاه سایر نکات مهم Mate 9 را تشکیل می‌دهند. دوربین‌های این مدل دارای گشودگی دیافراگم f/2.0 هستند.

ظاهرا هواوی ترجیح داده تا علاوه بر ارائه Mate 9 با رم و حافظه‌های داخلی متفاوت، در زمینه رنگ نیز آپشن‌های گوناگونی را پیش روی کاربران قرار دهد طبق خبرهای تایید نشده نسخه پایه دستگاه با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی که با قیمتی حوالی 480 تا 510 دلار ارائه دارای سه رنگ مختلف است. یک پله بالاتر یعنی نسخه دارای 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی با رقم 585 دلار و در 5 رنگ ارائه می‌شود و در نهایت بالاترین نسخه یعنی ورژن دارای 6 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی دارای رنگ‌بندی در 6 طیف مختلف است.

در بخش نرم‌افزاری این گوشی به‌صورت پیش‌فرض از نسخه هفتم اندروید استفاده شده و رابط کاربری آن نیز براساس لانچر جدید EMUI 5.0 شکل گرفته است.

منبع

ارسال یک پاسخ