ارائه هواوی آنر 7 ( Huawei Honor 7 ) با حسگر اثر انگشت؟

0
1782

نسل جدید گوشی‌های سری honor شرکت هواوی قرار است در کمتر از دو هفته دیگر به بازارهای جهانی عرضه شود. هواوی آنر 7 البته گوشی پنهان و فاش نشده‌ای نبوده و تقریبا اکثر جزئیات آن از طریق منابع مختلف و اطلاعات بنچ‌مارک‌ها به بیرون درز پیدا کرده است. این بار اما تکه تازه‌ای از اطلاعات در مورد این گوشی به حضور حسگر اثر انگشت در آن اشاره دارد.

در شایعات تایید نشده در مورد هواوی آنر 7 به استفاده از فلزی مشابه بدنه هواپیما در این گوشی اشاره شده است. صفحه‌نمایش 5 اینچی این گوشی دارای وضوح 1080p بوده و 3 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی دارد. پردازش در این گوشی با پروسسور ساخته شده توسط خود شرکت با نام Kirin 935 انجام می‌شود که کیفیت مناسبی را از خود نشان می‌دهد. دوربین 13 مگاپیکسلی دیگر نکته قابل اشاره در مورد این گوشی است. اما نکته جذاب جدید در مورد honor 7 همانطور که در ابتدا نیز اشاره شده به سنسور اثر انگشت این مدل تعلق دارد که در تیزر تبلیغاتی آن نیز دیده می‌شود.

ارائه honor 7 با سنسور اثر انگشت - هواوی آنر 7 - Huawei Honor 7

جایگاه این سنسور اثر انگشت به احتمال فراوان در بخش پشتی گوشی و در زیر دوربین قرار دارد. هواوی آنر 7 قرار است در 30 ژوئن به بازار عرضه شود.

منبع

ارسال یک پاسخ