برتری‌های اندروید 7.0 نوقا با ویدئوی گرفته شده با LG V20

0
2625

تنها نزدیک به یک هفته دیگر تا معرفی رسمی پرچمدار بعدی شرکت ال‌جی برای سال 2016 باقی ست. LG V20 که در چند هفته گذشته در صدر اخبار مرتبط با ال‌جی قرار داشت اینک بسیار به حقیقت نزدیک شده چرا که طبق اعلام شرکت سازنده در 6 سپتامبر (16 شهریور) LG V20 به صورت رسمی رونمایی می‌شود. این زمان البته پیش از این نیز مشخص شده بود.

به همین منظور بخش آمریکایی ال‌جی ویدئویی برای نشان دادن قابلیت‌های LG V20‌ متکی بر اندروید 7 نوقا آماده کرده که در آن گزینه‌های مختلفی مطرح می‌شود. بیشترین تأکید در این میان به مولتی‌تسکینگ، امکان سوئیچ سریع مابین اپلیکیشن‌ها، جداسازی ویدئوهای پاپ-آپ، امکان پاسخ دادن سریع به نوتیفیکیشن‌ها، انجام drag & drop مابین اپلیکیشن‌ها و چند مورد دیگر

 

نکته جالب در مورد این ویدئو این است که با یکی از چهار دوربین حاضر در این گوشی فیلم‌برداری شده و با بهره‌گیری از OIS تصویری بدون لرزشی خاص در آن به چشم می‌خورد.

LG V20

V20 تا آنجا که تا به امروز مشخص شده یک گوشی دارای صفحه‌نمایش 5.7 اینچی QHD با دو دوربین سلفی و دو صفحه‌نمایش در بخش رویی است و در بخش پشتی آن نیز به سبک G5 دو دوربین به چشم می‌خورد. پروسسور اسنپ‌دراگون 820 همراه با 4 گیگابایت رم وظیفه پردازش را در این گوشی به عهده دارد.

مراسم رونمایی از LG V20 قرار است در ششم سپتامبر در سانفرانسیسکوی آمریکا برگزار شود که آن را تقریبا پس از به پایان رسیدن تمامی خبرهای مرتبط با نمایشگاه IFA 2016 در صدر توجهات کاربران قرار خواهد داد.

LG V20

از دیگر نکات جالب در مورد V20 تایید گوگل مبنی بر ارائه اندروید 7.0 Nougat برای اولین بار در این گوشی است که برخلاف رویه معمول ارائه نسخه‌های جدید اندروید روی گوشی‌های نکسوس بوده و از این طریق نیز کردیت شایان توجهی را برای ال‌جی به همراه می‌آورد. LG V20 از سوی شرکت سازنده به عنوان دیوایسی برتر در زمینه صدا و تصویر نیز معرفی شده و در این زمینه نیز رقابت سنگینی مابین این مدل و دیگر پرچمداران سایر برندها ایجاد خواهد شد.

ارسال یک پاسخ