ویدئوهای مخفیانه از خط تولید آیفون8:‌ کارگران مشغول کارند!

0
2327
ویدئوهای مخفیانه از خط تولید آیفون 8 :‌کارگران مشغول کارند!

در مورد آیفون 8 ، شکل ظاهری، ویژگی‌های آن، مشخصات دوربین، طراحی صفحه‌نمایش، شکل قرارگیری المان‌های جانبی و ده‌ها نکته دیگر در مورد این گوشی در طی دو تا سه ماه گذشته خبرهای بیشماری منتشر شده است که بعضی در این میان منابع محکم‌تر و برخی دیگر تنها در حد حدس و گمان بوده‌اند امروز اما چیز متفاوت و خاصی را به شما نشان می‌دهیم که تا به امروز نمونه آن دیده نشده است: خط تولید آیفون 8.

در کارخانجات بسیاری از برندهای بزرگ تا قبل از نهایی شدن یک محصول معمولا اجازه حضور هیچ دوربینی داده نمی‌شود و کارگران از این لحاظ کاملا بازرسی می‌شوند. این موضوع  در مورد اپل حتی سفت و سخت‌تر بوده و درز ویدئو از خط تولید آیفون امری بسیار بعید و کاملا نادر است. امروز اما در اقدامی عجیب دو ویدئو در این زمینه در دسترس قرار گرفته که در آن مراحل ساخته شدن آیفون 8 به وضوح دیده می‌شود. هر دو کلیپ بخش پشتی این گوشی را نشان می‌دهند جایی که در اولی پوسته‌‌های فلزی آیفون 8 توسط کارگران با دقت در حال پولیش خوردن است و در دومی صدها قاب پشتی آیفون 8 در یک محفظه به صورت آویزان (احتمالا برای خشک شدن) قرار گرفته‌اند.

 

 

 

 

آنچه مشخص است کسی که این ویدئوها را تهیه کرده قصد پنهان کردن خود را ندارد و به سادگی در حال قدم زدن در لابلای خطوط تولید است بنابراین به سادگی می‌توان نتیجه گرفت که این فرد یکی از کارگران این خط نیست و اینکه این ویدئو توسط چه کسی و به چه منظوری تهیه شده است هنوز در پرده‌ای از ابهام قرار دارد. فارغ از این موضوع اما دیدن بخش پشتی آیفون با دوربین‌های عمودی به خودی خود حداقل شایعات در مورد این قسمت گوشی را تأیید می‌کند و احتمالا در چند هفته آینده شاید ویدئوهایی دیگر از این دست نیز به بیرون درز پیدا کند.

ارسال یک پاسخ