چاپ آسان عکس‌های موبایل با پرینتر فوجی فیلم SP-3 SQ

0
4572
چاپ آسان عکس‌های موبایل با پرینتر فوجی فیلم SP-3 SQ

پرینتر فوجی فیلم SP-3 SQ یا بطور کامل instax SHARE SP-3 یک چاپگر جدید برای پرینت کردن عکس‌های موبایلی است که می‌تواند تقریبا با هر گوشی اندرویدی یا iOS جفت شده و به صورت مستقیم با کمک یک اپلیکیشن به نام Fujifilm Share، اقدام به ارسال مستقیم دستور چاپ به چاپگر بنماید.

پرینتر فوجی فیلم SP-3 SQ البته تنها از گوشی‌های موبایل پرینت دریافت نمی‌کند و در صورتی که یکی از دوربین‌های سری X فوجی‌فیلم را نیز در اختیار داشته باشید می‌توانید پس از گرفتن عکس، با این چاپگر اقدام به پرینت عکس‌ها بکنید. عکس‌های چاپ شده توسط این مدل دارای وضوح 800×800 نقطه و 318dpi هستند و روی فیلم Instax Square چاپ می‌شوند. کل پروسه چاپ در این مدل نزدیک به 13 ثانیه زمان می‌برد و باتری داخلی دستگاه نیز پس از یک بار شارژ کردن، توان لازم برای چاپ کردن 160 عکس را خواهد داشت.

چاپ آسان عکس‌های موبایل با پرینتر فوجی فیلم SP-3 SQ

از جمله امکاناتی که اپلیکیشن Instax Square همراه این چاپگر در اختیار کاربران قرار می‌دهد باید به امکان چاپ یک عکس تکی یا ساخت یک کلاژ با 2 تا 9 تصویر از یک عکس است که به خصوص این دومی برای تزئین محیط‌های خانگی و اداری امکان جذابی به نظر می‌رسد. علاوه بر این 11 تمپلت متفاوت از کاور مجله تا جلد CD در این اپلیکیشن پیش‌بینی شده که می‌توان  تصاویر را با فرمت‌های ذکر شده چاپ کرد. این اپلیکیشن همچنین با سرویس‌های شبکه اجتماعی و پیام‌رسانی همچون اینستاگرام، فیس‌بوک، دراپ‌باکس، گوگل، فتو و فلیکر نیز هماهنگ بوده و می‌توان تصاویر را از آنها نیز برای دستگاه ارسال کرد.

چاپ آسان عکس‌های موبایل با پرینتر فوجی فیلم SP-3 SQ

پرینتر فوجی فیلم SP-3 SQ از ماه نوامبر یعنی از هفته آینده با قیمت 199.95 دلار در دو رنگ مشکی و سفید ارائه شده و مثل همیشه کاغذ Instax Square مورد نیاز آن نیز به صورت جداگانه با قیمتی در حدود 17 دلار در دسترس خواهد بود.

منبع

ارسال یک پاسخ