چگونه بفهمید گلکسی نوت 7 شما منفجر نمی‌شود؟

0
3555
چگونگی تشخیص مشکل و منفجر نشدن گلکسی نوت 7

بدون شک تا به امروز در جریان غوغای شکل گرفته پیرامون انفجار گوشی‌ پرچمدار جدید ساموسنگ یعنی گلکسی نوت 7 قرار گرفته‌اید. این مشکل که از باتری دستگاه حادث شده و البته طبق معمول همه گوشی‌ها را نیز در بر نمی‌گیرد تاثیر منفی بزرگی بر بازار سامسونگ باقی گذاشته و این شرکت را با مشکلات فراوانی روبرو ساخته است. سامسونگ اما به موقع دست به کار شده و در حال جمع‌آوری و تعویض گوشی‌های دارای مشکل با نمونه‌های جدید و ایمن است اما اگر این گوشی را در اختیار دارید و از ایمن بودن آن مطمئن نیستید در ادامه با روشی آشنا می‌شویم تا از مشکل‌دار بودن یا نبودن گوشی خود اطمینان حاصل کنید.

برای اینکه از جدی بودن این مشکل و منفجر شدن گلکسی نوت 7 مطمئن شوید فقط کافی‌ست بدانید که امروز اتومبیل یک کاربر به همین علت آتش گرفت. راه‌حل تشخیص گوشی معیوب از نمونه سالم کاملا ساده و سر راست است. اگر جعبه گوشی را در اختیار دارید کافی ست به دنبال علامت‌های زیر روی لیبل آن بگردید.

چگونگی تشخیص مشکل و منفجر نشدن گلکسی نوت 7

اگر نقطه بخش پایینی و علامت S (احتمالا به معنای Safe) در بالا را می‌بینید گوشی شما بدون مشکل است و جای نگرانی وجود ندارد اما اگر این علائم حضور نداشتند بهتر است هر چه سریع‌تر به تعویض گلکسی نوت 7 خود اقدام کنید.

این راه‌حل در صورتی موثر است که جعبه گوشی را در اختیار داشته باشید اما نگران نباشید اگر جعبه گوشی را نیز در اختیار ندارید راه دیگری برای شما وجود دارد؛ سامسونگ از 13 سپتامبر یعنی از 2 روز دیگر دیتابیس آنلاینی از شماره IMEI گوشی‌های دارای مشکل را ارائه می‌کند که با کمک آن و جست‌وجوی شماره IMEI خود (با گرفتن کد #06#*) می‌توانید از مشکل‌دار بودن یا نبودن گوشی خود مطمئن شوید. در نهایت در صورتی که هیچ‌یک از دو راه بالا برای شما موثر نبود می‌توانید به سادگی با مرکز پیام سامسونگ تماس برقرار کنید.

منبع

ارسال یک پاسخ