با کالبدشکافی LG G6 با رازهای پرچمدار آشنا شوید

0
2628
با کالبدشکافی LG G6 با رازهای پرچمدار آشنا شوید

برای دوست‌داران ال‌جی، که طی چند سال گذشته همواره با مشکلاتی همچون ضد آب نبودن گوشی‌های این شرکت روبرو بوده‌اند، ارائه G6‌ در نمایشگاه MWC 2017 به مثابه موهبتی آسمانی تلقی می‌شوند هرچند کوتاه ماندن دست ال‌جی برای به کار گرفتن پروسسور Snapdragon 835 به لطف سامسونگ از شیرینی این اتفاق کاست اما حداقل تا ارائه نشدن گلکسی 8 می‌توان G6 را یکی از حاکمان بازار موبایل‌های اندرویدی تلقی کرد. با وجودی که تصاویر و ویدئوهای متعددی در مورد G6، قبل و بعد از معرفی آن در دسترس قرار دارد اما این بار برای اولین بار امکان کالبدشکافی LG G6 و آشنایی با اجزای داخلی آن فراهم شده است. بدین‌منظور، JerryRigEverything یکی از خبره‌های این حوزه که پیش از این تعداد بسیار زیادی گوشی را کالبدشکافی کرده است انتخاب شده است که می‌تواند رازهای داخلی این مدل را در کالبدشکافی LG G6 مشخص کند.

 

 

پس از چندین پرچمدار که به راحتی باز شده و باتری‌ آنها در دسترس قرار می‌گرفت، اوضاع در G6 به دلیل ضد آب بودن مجموعه کاملا تغییر کرده است. بخش شیشه‌ای پشت دستگاه اینک با حجم مشخصی از چسب در جای خود محکم شده و برای خارج کردن آن طبق معمول به تفنگ حرارتی نیاز است این کار با وجودی که چندان مشکل نیست اما افراد عادی معمولا آن را انجام نمی‌دهند. پس از کنار زدن این کاور نخستین نکته‌ای که خودنمایی می‌کند سیستم خنک‌کننده لوله‌ای زیرین است که انتقال حرارت از اجزای داخلی را به امر آسانی بدل می‌کند. مکانیزم ضد آب بودن گوشی نیز در اینجا کاملا مشخص است و همه چیز حتی اسپیکر اصلی نیز به خوبی در برابر نفوذ آب مقاوم شده‌ است.

LG G6 - ال جی g6

باتری G6‌ اینک کاملا فلت و بدون خمیدگی در کناره‌هاست که آن را در مقایسه با باتری‌های خطرآفرین سامسونگ که کناره‌های آن خمیده بود به نمونه‌های کم‌خطرتری بدل می‌کند. حرکت دوربین اصلی و مجموعه لنز آن به دلیل وجود لرزه‌گیر اپتیکال یا OIS در این ویدئو مشهود است ولی دوربین واید دوم مشخصا در نبود OIS‌ حرکتی ندارد.

با وجود تمامی اطلاعاتی که از LG G6 در اختیار داریم هنوز جواب دو سوال در مورد این گوشی یعنی زمان حضور آن در بازار و قیمت دستگاه را نمی‌دانیم دو نکته‌ای که موقعیت آن را در بازار به خصوص در قبال S8 سامسونگ که نزدیک به 3 هفته دیگر رونمایی می‌شود نشان خواهد داد.

منبع

ارسال یک پاسخ