کاهش چشمگیر در تولید تبلت ایسوس

0
1980
کاهش تعداد تبلت های وارد بازار شده ایسوس

ایسوس یکی از نقش‌آفرینان اصلی دنیای تبلت به شمار می‌رود و در کنار بزرگانی همچون اپل قسمت مهمی از بازار این دیوایس را در دست دارد بنابر جدیدترین گزارش‌ها ایسوس در سال جاری میلادی تعداد کمتری تبلت را به بازار وارد کرده که نسبت به زمان مشابه در سال گذشته رقم کمتری را تشکیل می‌دهد. این کاهش در دیگر برندها نیز تقریبا تکرار شده است.

گزارش جدید در این رابطه از سوی یک منبع چینی منتشر شده و در آن پیش‌بینی شده است که شرکت ایسوس نزدیک به 6 تا 7 میلیون تبلت را وارد بازار کند (Shipping) ایسوس در سال گذشته 9.4 میلیون عدد تبلت را به بازار ارائه کرد که 30 درصد بیشتر از تعداد تبلت‌های وارد بازار شده این برند در سال جاری است. تعداد تبلت‌های وارد بازار شده توسط ایسوس در نیمه اول سال 2015 برابر با 2.5 میلیون عدد است که در مقایسه با سال قبل 39 درصد کاهش را تجربه می‌کند.

کاهش تعداد تبلت های وارد بازار شده ایسوس

در صورتی که این آمار را به صورت فصل به فصل مورد بررسی قرار دهیم این شرکت 1.5 میلیون عدد تبلت را در سه ماهه اول و 1 میلیون عدد را در سه ماهه دوم وارد بازار کرده است که نسبت به 1.8 و 1.2 میلیون عددی که پیش‌بینی خود شرکت در این زمینه است کاهش مشخصی را نشان می‌دهد.

منبع

ارسال یک پاسخ